کد خبر: ۶۱۳۴۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
تبلیغات

رزرو هتل مشهد نزدیک حرم مطهر امام رضا با سفر‌های گالیور

کشور ما ایران هر ساله پذیرای گردشگران و توریست‌ها از سراسر جهان است. مراکز اقامتی و هتل‌های مشهد امیدوار است بتواند لحظات به یاد ماندنی و خاطرات شیرین و ماندگار اقامت در ایران و شهر مشهد را در ذهن مهمانان ثبت کنند و سفری خوب و خاطره انگیز چه برای مهمانان داخلی و چه برای توریست‌های بین المللی را فراهم آوردند.
رزرو هتل مشهد نزدیک حرم مطهر امام رضا با سفر‌های گالیور
آفتاب‌‌نیوز :

برای سفری به یاد ماندنی برنامه ریزی کرده اید؟ آیا می‌خواهید از تعطیلات خود حداکثر لذت ببرید؟ با کنکاش در سایت سفر‌های گالیور، می‌توانید هتل‌های مشهد ارزان قیمت رزرو کنید. سامانه سفر‌های گالیور بهترین قیمت هتل‌های مشهد و هتل‌های سایر شهر‌های کشور را به شما ارائه می‌دهد، کافی است هتل‌های مشهد را جستجو کنید و به راحتی آنچه را که در جستجوی آن هستید در میان بهترین هتل‌های موجود پیدا کنید و نیز با سایر هتل‌ها مقایسه کنید.

سامانه سفر‌های گالیور به شما این شانس را می‌دهد که قیمت‌ها و درجه بندی هتل‌های مشهد را با یک ضربه انگشت خود پیدا کرده و مقایسه کنید. اگر مایل به رزرو هتل در شهر‌های دیگر در ایران هستید، همیشه می‌توانید در هر مکانی با سامانه سفر‌های گالیور هتل رزرو کرده و هتلی را انتخاب کنید که برای شما بهترین تجربه را رقم می‌زند.

آیا بودجه کمی دارید و می‌خواهید هتل‌های ارزان در مشهد رزرو کنید؟ نگران نباشید، همه هتل‌های اقتصادی و قیمت مناسب که ممکن است نیاز داشته باشید در سفر‌های گالیور موجود است. اگر اقامتی لوکس می‌خواهید، همیشه می‌توانید رزرو هتل مشهد در بهترین هتل‌های ۵ ستاره و لوکس مشهد مدس را انجام دهید.

در زیر به معرفی و بررسی اجمالی تعدادی از هتل‌های معروف و مشهور مشهد می‌پردازیم:

گروه هتل‌های هما یکی از بهترین انتخاب‌ها در صنعت هتلداری در مشهد هستند که در ارائه تجربه ماندگار مورد اعتماد و پیشگام هستند و با سابقه بالای در این صنعت خدمات قابل قبولی را برای مهمانان خود رقم میزنند.

هتل ۵ ستاره الماس '۲' در مشهد-ایران با طراحی لوکس و دکوراسیونی شیک افتتاح شد. انواع اتاق: مجموعا ۲۱۵ اتاق و سوئیت شامل: ۴ سوئیت ماه عسل، ۲۴ سوئیت امپریال، ۱۵ سوئیت یک خوابه، شش سوئیت ریاست جمهوری، ۱۵ اتاق متصل به هم، ۱۵ اتاق سه تخته، ۱۳۶ اتاق دو تخته دبل و توئین. سایر امکانات: لابی، کافی شاپ رستوران فیروزه، رستوران پانوراما گردان رستوران بام و روف گاردن. هتل الماس "۲" پنجره‌ای است بر هشت تمدن جهان: روم باستان، روسیه، تایلند، هند، عربستان، ترکیه، آفریقا و ایران. این هتل داستان هشت الماس را به نمایندگی از این هشت تمدن روایت می‌کند که در طراحی مجدد معماری هر طبقه از هتل نمایان شده اند. هتل الماس مشهد یک تجربه بدیع و خاطرات شیرین فراموش نشدنی را برای مهمانان ایجاد می‌کند. هتل الماس مشهد (الماس ۱) هتل چهار ستاره تاپی است که زیر مجموعه برند هتل‌های الماس در مشهد می‌باشد.

هتل خورشید تابان مشهد

آدرس: خیابان پاسداران، بلوار امام خمینی، هتل خورشید تابان مشهد، یک هتل چهار ستاره خوب با فاصله ده دقیقه‌ای از حرم مطهر است. ونیز خانه ملک و موزه مردم شناسی تنها چند دقیقه با این هتل فاصله دارند. بازار جنت نیز به راحتی قابل دسترسی هستند. علاوه بر اتاق‌های مختلف، این هتل دارای سوئیت‌های اتاق خواب دار است. این هتل مجهز به آخرین استاندارد‌های بین المللی است و خدمات ارائه شده به مهمانان فراوان است. مجتمع خورشید تابان شامل سونا، استخر و وان آب گرم همیشه در بین مسافران محبوب بوده است. همچنین سالن‌های عروسی و مهمانی برای برگزاری مراسم مختلف مناسب هستند.

هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله کمتر از ۸۰۰ متر از حرم مطهر امام رضا (ع) مشهد در زیباترین خیابان مرکز شهر مشهد قرار دارد. ویژگی‌های هتل علاوه بر دارا بودن تمام امکانات رفاهی (رستوران‌ها، کافی شاپ، فروشگاه‌ها و ...) در نزدیکی مراکز خرید اصلی شهر است. هتل بین المللی قصر مشهد دارای ۲۱۹ اتاق مجهز به تعدادی سوئیت، آپارتمان و کانکت است و همه مطابق آخرین استاندارد‌های بین المللی و به زیباترین شکل مجهز شده و تکمیل شده اند. هتل بین المللی مشهد قصر همچنین مجهز به آژانس مسافرتی و گشت در شهر و حومه، کافه، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، پارکینگ سرپوشیده، سیستم IPTV و سایر موارد است. امکانات بر اساس استاندارد‌های بین المللی و ارائه خدمات به مهمانان بصورت ۲۴ ساعته می‌باشد. هتل بین المللی قصر یکی از بهترین هتل‌های مشهد و هتل‌های پنج ستاره مشهدالرضا می‌باشد.

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع)، خیابان اصلی منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. این هتل تنها در فاصله ۱.۴ کیلومتری این مکان مقدس واقع شده است به طوری که می‌توان فاصله آن را در زمان ده دقیقه پیاده روی قرار داد. هتل درویشی مشهدیکی از بلندترین مرکز اقامتی مشهد و تنها آتریوم شرق کشور می‌باشد. ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل از خدمات رزرو هتل درویشی مشهد می‌باشد. ارائه خدمات مانند سونا، اتاق بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، ارائه انواع خدمات آبگرم را به ارمغان می‌آورد.

هتل جواد کاملاً نوساز و با طراحی عالی و مبله در سال ۲۰۱۰، با بهترین امکانات هتلی طراحی و ساخته شده است.

اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن و مجهز این هتل و سرو غذا در رستوران‌های خوب با کیفیت غذایی عالی و نیز فاصله کم تا حرم مطهر این هتل را به یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت رزرو هتل در مشهد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین