کد خبر: ۶۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷

گریه مدیر بارسلونا پس از امضا قرارداد با دی یونگ!+عکس

پپ سگورا مدیر ورزشی سابق بارسا پس از رسمی شدن انتقال فرانکی دی یونگ، منقلب شده بود.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر برنامه‌های فرانکی دی‌یونگ می‌گوید پیروزی بارسلونا در کورس فشرده برای جذب این بازیکن آنقدر برای مدیر ورزشی وقت این باشگاه پپ سگورا خوشحال کننده بوده است که او پس از عقد قرارداد با این هافبک از خوشحالی گریه کرده است.

بارسلونا تابستان امسال ستاره فصل گذشته آژاکس را در رقابت با دیگر مشتریان این بازیکن 22 ساله از جمله یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی به خدمت گرفت و با او قراردادی 5 ساله به ارزش 75 میلیون یورو بست.

گریه مدیر بارسلونا پس از امضا قرارداد با دی یونگ!+عکس

حسن ستین‌کایا، مدیر برنامه‌های دی یونگ به نشریه آفتون‌بلادت هلند گفت:« رقابت برای خرید فرانکی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده بود جایی که پاری‌سن‌ژرمن، منچسترسیتی و یوونتوس هر چه در توان داشتند گذاشتند تا بتوانند نظر او را جلب کنند. با این حال بارسلونا همیشه گزینه اول او بود چون پای آینده فوتبالی‌اش در میان بود و بارسلونا شبیه‌ترین سبک را به شیوه بازی او داشت. مقامات بارسلونا بعد از عقد قرارداد با فرانکی آنقدر خوشحال بودند که مدیراجرایی وقت باشگاه پپ سگورا به محض امضای برگه‌ها شروع به گریه کرد. روی او و همکارانش برای عقد این قرارداد فشار سنگینی وجود داشت. با دیدن اشک های او من هم کنترل احساساتم را از دست دادم و گریستم.

بلافاصله پس از امضای برگه‌ها، همه همدیگر را در آغوش گرفتند و بعد همگی به رستورانی در کوهستان که باشگاه بارسلونا ما را به آنجا دعوت کرد، رفتیم. در آنجا بهترین نوشیدنی‌ها و بهترین غذاها را برای ما آوردند و همه می‌خندیدند و خوشحال بودند.»

گریه مدیر بارسلونا پس از امضا قرارداد با دی یونگ!+عکس

گریه مدیر بارسلونا پس از امضا قرارداد با دی یونگ!+عکس

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین