کد خبر: ۶۱۳۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰

کشف ۱۵۳ هزار اسپری خوشبوکننده قاچاق

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۵۳ هزار عدد اسپری خوشبو کننده قاچاق و بدون مجوز در شهرستان رزن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون کشنده حامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در محور رزن-آوج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان رزن قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم های ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری، کامیون یاد شده متوقف و در بازرسی از آن، ۱۵۳ هزار عدد اسپری خوشبو کننده قاچاق کشف شد.

کشف ۱۵۳ هزار اسپری خوشبوکننده قاچاق

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار کامرانی صالح همچنین از کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کرمانشاه خبر داد.

وی اضافه کرد: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد اعضای این باند قصد انتقال مواد مخدر از مرکز استان کرمانشاه به شهرستان های همجوار دارند.

وی افزود: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با استان کرمانشاه، خودرو متهمان در ورودی یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و متوقف شد.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از خودرو این قاچاقچیان، ۶۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

حدود سه تن مواد مخدر ۶ ماهه نخست امسال در همدان کشف شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین