کد خبر: ۶۱۳۵۲۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
در صورت صحت داشتن خبر جدایی جونیور؛

گزینه روی میز پرسپولیس درباره جذب مهاجم تمام‌عیار لو رفت+ عکس

هیات مدیره پرسپولیس روز چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و گفته می‌شود یکی از مباحث مطروحه پیرامون مهاجم برزیلی است.
گزینه روی میز پرسپولیس درباره جذب مهاجم تمام‌عیار لو رفت+ عکس
آفتاب‌‌نیوز :

برای دومین‌بار در هفته جاری هیات مدیره پرسپولیس فردا چهارشنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

این جلسه دومین جلسه هیات مدیره این باشگاه در هفته اخیر است. تصمیم‌گیری درمورد شرایط مالی باشگاه و رسیدگی به امور جاری از محور این جلسه خواهد بود. بر اساس برخی شنیده ها یکی از مباحث مطروحه پیرامون مهاجم برزیلی است.

مهاجم مدنظر گابریل کالدرون، اواخر مرداد گذشته وارد تهران شد و قراردادش را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد تا جای بودیمیر کروات که منتقدان زیادی داشت را بگیرد، با این حال عملکرد این بازیکن در همین مدت اخیر به اندازه‌ای فاجعه‌بار بود که حالا برخی می‌گویند بودیمیر نسبت به وی مهاجم به مراتب بهتری بوده است. عملکرد ضعیف جونیور باعث شده خیلی‌ها منتظر جدایی قریب‌الوقوع او باشند خصوصا اینکه وی معمولا در تیم‌های قبلی‌اش بیشتر از ۶ ماه دوام نیاورده است! حتی برخی رسانه‌ها خبر دادند در جلسه قبلی هیات‌ مدیره پرسپولیس که برگزار شد و با توجه به عملکرد مایوس و ناامید‌کننده جونیور، اعضا با بررسی راهکارهای قطع همکاری با این بازیکن برزیلی، به این نتیجه رسیده‌اند هر چه سریع‌تر با او خداحافظی کنند. در این بین بحث نحوه فسخ قرارداد به شکلی که پرسپولیس دچار کمترین ضرر و زیان شود، مورد بررسی قرار گرفته و درنهایت خروج جونیور در روزهای آینده از جمع سرخ‌پوشان جدی شد.

گزینه روی میز پرسپولیس درباره جذب مهاجم تمام‌عیار لو رفت+ عکس

گفته می شود صحبت‌های پروین در انتقاد از دادن پیراهن شمار هفت نیز در تصمیم هیات مدیره تاثیرگذار بوده. اما در عین حال برخی شنیده‌ها نشان می‌دهد گزینه روی میز پرسپولیس یک بازیکن ایرانی تمام عیار است. برخی شنیده‌ها از روی میز بودن نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی، خبر می‌دهد که بعید است مسئولان باشگاه این خبر را در حال حاضر تائید کنند.

البته پرسپولیسی‌ها بعد از برد در جام حذفی فعلا حرفی در این باره نزده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین