کد خبر: ۶۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

توضیح رییس کمیته امداد ماکو در خصوص فیلم منتشر شده از وضعیت خانواده ساکن در روستای قلعه جوق

رئیس کمیته امداد ماکو گفت: مطالب درج شده در فضای مجازی در خصوص وضعیت خانواده ساکن در روستای قلعه جوق ماکو کذب است.
توضیح رییس کمیته امداد ماکو در خصوص فیلم منتشر شده از وضعیت خانواده ساکن در روستای قلعه جوق
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمد نژاد در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص وضعیت خانواده ساکن در روستای قلعه جوق، گفت: این خانواده محترم بر خلاف اظهارات فرد منتشر کننده فیلم در فضای مجازی، تحت حمایت کامل کمیته امداد ماکو بوده و در شهریور ماه سال جاری مبلغ ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از طرف کمیته امداد امام و حامیان شهرمان به حسابشان واریز شده است.

وی ادامه داد: راوی این فیلم از عدم حمایت نهادها و ارگان‌های حمایتی از دانش آموز این خانواده برای ادامه تحصیل می گوید در حالی که درآستانه سال جدید کیف و تمام ملزومات مدرسه تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: بر خلاف آنچه در فضای مجازی از این خانواده منعکس شده بود با بیداری و همت دولتمردان و مسئولین و خیرین نه تنها شب را گرسنه نمی خوابند بلکه درصدد رفع تمام مشکلات این خانواده هستیم.

رئیس کمیته امداد ماکو تاکید کرد: منزلی که بصورت موقت جهت اسکان خانواده مذکور احداث شده، باز به همت خیرین شهرمان بود.

محمد نژاد ادامه داد: گزارشگر فیلم از وضعیت زندگی این خانواده یاد شده چنان تعریفی میکند که انگار از غفلت مردم و مسئولین، در دور افتاده ترین نقطه ایران گذر زندگی میکند در حالی که محل احداث منزل خارج از طرح روستایی بوده و علت عدم وجود سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده ناشی از این است که ادارات منابع طبیعی و میراث فرهنگی قانوناً اجازه ندارند مجوز احداث صادر کنند و موضوعی تحت عنوان عدم جواب گویی مسئولین به این خانواده وجود ندارد.

وی همچنین افزود: طی مکاتبه با دهیار روستا اعلام کردیم در صورت تامین زمین خالی داخل محدوده روستا کمیته امداد نسبت به احداث رایگان منزل به خانواده محترم اقدام می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین