کد خبر: ۶۱۳۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
امام جمعه موقت تهران و عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه در مراسم تشييع دو شهيد گمنام در سايپا:

سايپا يكي از پيشگامان رونق توليد ملي است/ حضور مديران و كاركنان با انگيزه و با اراده در سايپا، تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است

امام جمعه موقت تهران گفت: سايپا با بهره‌مندي از مديران و كاركنان مؤمن، با انگيزه و فداكار تحريم‌ها را بي‌اثر كرده و توانسته محدوديت‌هاي ناشي از آن را نيز به فرصت تبديل كند.
سايپا يكي از پيشگامان رونق توليد ملي است/ حضور مديران و كاركنان با انگيزه و با اراده در سايپا، تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام و المسلمين محمدحسن ابوترابي فرد در مراسم تشييع پيكر دو شهيد گمنام دفاع مقدس در شركت سايپا افزود: آن چه در سايپا در زمينه افزايش ميزان توليد محصولات در ماه‌هاي گذشته و دستيابي به ركورد روزانه بيش از ۲ هزار خودرو رخ داده، نشان مي‌دهد تحريم نمي‌تواند بر سر راه ملت ايران مانع و بن‌بست ايجاد كند.

عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تصريح كرد: صنايع كشور نيازمند مديراني از جنس مديران جدید سايپا است که با برخورداري از انگيزه و انديشه صحيح بتوانند عظمت اقتصادي خلق كنند.

وي يادآور شد: سايپا اخیراً با تكيه بر همين قابليت‌ها و شناسايي توانمندي‌هاي و با كمك شركت‌هاي دانش‌بنيان ايراني توانسته بيش از ۳۸ قطعه از قطعات خودرو را بومي‌سازي و از خروج ميليون‌ها يورو ارز از كشور جلوگيري كند.

به گفته ابوترابي فرد گروه خودروسازي سايپا با تكيه بر همين مسير كنوني خود و استفاده از ظرفيت‌هاي دروني و بومي، مي‌تواند در آينده محصولاتي پيشرفته و قابل رقابت با صنايع خودرويي جهان طراحي و توليد كند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابي فرد در بخش ديگري از اظهارات خود افزود: امروز نظام اسلامي به‌دنبال بريدن ريشه‌هاي فساد و بازتعريف مجدد يك ساختار اداري پويا با بيشترين سطح كارايي و مبتني بر انديشه مديران صالح و با انگيزه است.

امام‌جمعه موقت تهران خواستار استفاده صحيح از منابع اقتصادي، اصلاح الگوهاي مصرف و تلاش براي افزايش توليد كالاهاي ايراني شد و تصريح كرد: خلق ثروت پايدار و استفاده هدفمند از منابع كشور از جمله آرمان‌هاي بلند بيانيه گام دوم انقلاب است كه مي‌توان سايپا را يكي از پيشگامان اين عرصه در بخش توليد ملي دانست.

 

منبع: سايپانيوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین