کد خبر: ۶۱۳۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
سفیر پیشین ایران در لندن:

روحانی با خنده‌هایش چه امتیازی به طرف مقابل داد؟

«باید به منتقدان خنده‌های رئیس‌جمهور گفت، شما وزیر خارجه همیشه عبوس داشته‌اید اما چه دستاوردی برای کشور داشته است. نطق تقریبا جامع حسن روحانی را نمی‌بینند ولی تنها به خنده‌های رئیس‌جمهور اشاره می‌کنند. این خنده‌ها چه امتیازی را به طرف‌های مقابل داده است؟ هجمه‌ها نسبت به خنده رئیس‌جمهور را می‌توان نماد کج‌سلیقگی، بدسلیقگی و استفاده از هر فرصتی برای محکوم و منکوب کردن طرفی دانست که خیلی با آن موافق نیستند.»
روحانی با خنده‌هایش چه امتیازی به طرف مقابل داد؟
آفتاب‌‌نیوز :

سیدجلال ساداتیان، کارشناس مسائل‌بین‌الملل و سفیر پیشین ایران در لندن درباره انتقاداتی که نسبت به خنده‌های رئیس‌جمهور در دیدار با سران کشورهای انگیس و فرانسه اظهار می‌شود و آن را مایه خدشه‌دار شدن غرور ملی ارزیابی می‌کنند، گفت: «واقعیت این است روی گشاده منطبق با دین و آیین مقدس ماست. به این منتقدان باید گفت شما که وزیر خارجه همیشه عبوس داشته‌اید، چه دستاوردی برای کشور داشته است؟ نطق تقریبا جامع حسن روحانی را نمی‌بینند ولی تنها به خنده‌های رئیس‌جمهور اشاره می‌کنند.

مگر روحانی با خنده‌ها چه امتیازی به طرف‌های مقابل داده؟ هجمه‌ها نسبت به خنده رئیس‌جمهور را می‌توان نماد کج‌سلیقگی، بدسلیقگی و استفاده از هر فرصتی برای محکوم و منکوب کردن طرفی دانست که خیلی با آن موافق نیستند. به هیچ عنوان این اظهارات را به معنای حمایت و عدم انتقاد از روحانی ارزیابی نکنید اما واقیت این است انتقادات این‌گونه به هیچ عنوان با اصول اخلاقی تناسب ندارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
آقا جان کی گفته که روحانی چرا خندیده...چرا چوب لای چرخ این حکومت میزاری...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین