کد خبر: ۶۱۳۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

خطر تعلیق عراق رفع شد/ بازی با ایران برگزار می‌شود

در ابتدا باید تاکید کنم که ورود فیفا به این موضوع باعث تهدید فوتبال عراق نیست در صورتیکه این شکایت من فوتبال عراق را تهدید کند من بدون شک از شکایتم صرف نظر می کنم.
خطر تعلیق عراق رفع شد/ بازی با ایران برگزار می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

کاندیدای معترض به تقلب در انتخابات ریاست فدراسیون عراق اعلام کرد که در صورت خطر تعلیق فوتبال عراق به خاطر پرونده شکایتی اش از حقش می گذرد و مانع از تعلیق فوتبال کشورش می شود.

عدنان درجال، بازیکن سابق تیم ملی عراق و کاندیدای دوره قبل ریاست فدراسیون عراق در مصاحبه با سایت «الکوره» اعلام کرد که شکایت او علیه فدراسیون عراق فوتبال این کشور را تهدید نمی کند و ورود فیفا باعث نمی شود که فوتبال این کشور تهدید شود.

کاندیدای معترض به تقلب در انتخابات ریاست فدراسیون عراق گفت: شکایت من علیه فدراسیون عراق از اعضای هیئت مدیره و رئیس است که تقلبشان ثابت شده است. در جلساتی که داشتم دیدم که آنها هنوز عمق فاجعه را درک نکردند به همین خاطر این پرونده به دادگاه عالی ورزش(کاس) رفت.

وی درباره اینکه با ورود فیفا خطر تعلیق فوتبال عراق را تهدید می کند، گفت: در ابتدا باید تاکید کنم که ورود فیفا به این موضوع باعث تهدید فوتبال عراق نیست در صورتیکه این شکایت من فوتبال عراق را تهدید کند من بدون شک از شکایتم صرف نظر می کنم.

پیش از این دادگاه عراق دو مسئول بلند پایه فدراسیون عراق را به 2 سال حبس به خاطر دست کاری مدارک درجال در انتخابات ریاست فدراسیون این کشور محکوم کرده بود. با ادعای این کاندیدای معترض به نظر می رسد پرونده فساد در فدراسیون عراق در صورت رسیدن به مرحله تعلیق این کاندیدا از شکایتش انصراف می دهد و خبری از حذف عراق در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر نیست.

عراق رقیب اصلی ایران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین