کد خبر: ۶۱۳۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
به اتهام دریافت رشوه

شهردار رودهن بازداشت شد

رئیس حوزه قضایی رودهن از بازداشت شهردار، ۶ نفر از کارکنان شهرداری و یک عضو شورای شهر رودهن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام تقیان از بازداشت شهردار رودهن خبرداد و گفت: همچنین یک نفر از اعضای شورای شهر و شش نفر از کارکنان شهرداری رودهن به اتهام دریافت رشوه دستگیر و بازداشت شدند.

وی افزود: پرونده در جریان رسیدگی و تکمیل تحقیقات نهایی است.

این مقام قضایی در شهرستان رودهن در ادامه  عنوان کرد: با احتساب بازداشتی های قبلی تعداد افراد بازداشت شده به چهارده نفر رسیده است.

شهردار رودهن به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
1
دستگیری اینها خیلی کار درستی است ولی کسانی که برای ساخت زمین خود پول زیادی بنا به درخواست رئیس پلیس ساختمان دادن چون به اجبار چون وضعیت مالی نامناسبی دارم در خارج از شهر آن هم بدور از روستا زمین خریدم که بسازم و سر پناهی برای خانواده بوجود بیارم همه دارایم که هیچ پاداش پایان خدمتم بعد از بازنشستگی .کلی قرض.وام که ۸۰درصد حقوقم واسه قسطش میره.کلاهگذاشتن پیمانکاران منطقه که دستشون با شهرداری و کلانتری تو همه.بوجود اومدن تورم . اکنون هم دستگیری شهردار رودهن و بعضی از کارمندان.کلاهبرداری بعضی از دلالها.اینها جزئی از بدبیاریهای است که برای من پیش آمده لااقل اجازه بدن این مقدار جزئی که از ساخت خانه مونده امسال ماها بسازیم آخه بخاطر اینکه بدبختیم که اومدیم تو بیابون خونه بسازیم واسه زندگی . نه ویلا بسازیم برای خوشگزرونی بهرحال من و امسال بنده دست نیاز دراز میکنیم اول خدا .دوم خدا. سوم خدا.وتا آخر خدا اگه صلاح دونست خودش اجازه ساختن رو صادر میکنه بنده نیز تو شهرداری گزارش ازم گرفتن ولی چون با ۳تا بچه و نداشتن جا و مکان و فرصت کم برای تخلیه از یک اطاق ۱۲متری مثل مرغ سر کنده بیقرارم لطفاً بهم جواب بدید خواهشاً جواب مثبت چون تنها راهمه من چطور تمام قضیه ام رو برایتون توضیح دهم که متوجه بشید تنها راهم است بهر حال من الله توفیق کوچک شما رحیم پور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین