کد خبر: ۶۱۳۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴
پشت دیوار عمارت اتفاق می‌افتد؛

آزادی یک زندانی محکوم به قتل غیرعمد

کارگردان نمایش پشت دیوار عمارت از اجراهای این نمایش به صورت ویژه به منظور آزادسازی یک جوان محکوم به اعدام خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

حمید ابراهیمی کارگردان نمایش پشت دیوارعمارت با اعلام این خبر گفت: آنچه که در لایه های زیرین این نمایش وجود دارد بحث حیات طیبه و زندگی احسن دنیوی و اخروی و پشت پازدن به تعلقات مادی برای یک ارزش والای معنوی است.

به گزارش روابط عمومی نمایش، وی افزود: به صورت کاملا اتفاقی از طریق یکی از دوستانم در استان خراسان رضوی مطلع شدم که یک خانواده براثر یک اتفاق کاملا ساده فرزندشان را ازدست می دهند و ایشان فوت می کنند و با مساعدت و پادرمیانی قوه قضائیه رضایت خانواده مقتول برای اخذ مبلغ دیه جلب می شود و تاکنون هم گویا مبلغی از پول دیه فراهم شده است. بنابرانی با هماهنگی دوستان در انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و بهزیستی مشهد و اتفاق نظر کلیه همکاران و عوامل گروه نمایش پشت دیوار عمارت قصد داریم تا در این کارخیر سهیم شویم و در حد بضاعت و توان خودمان به آزادی این جوان که طی یک حادثه ناخواسته مرتکب قتل غیر عمد شده است کمک کنیم.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: بدین منظور نمایش پشت دیوار عمارت در روزهای یکشنبه دوشنبه و سه شنبه هفته آینده (۱۴-۱۵-۱۶ مهرماه)به صورت همت عالی بلیط فروشی خواهد داشت و من به عنوان کارگردان گروه از کلیه هنرمندان،مدیران،خیرین،اصحاب رسانه، مسئولین و ورزشکاران و اقشار و اصناف مختلف جامعه تقاضامیکنم که دراین کارخیر یاری گر ما باشند و ان شاالله بتوانیم در ایام سوکواری عزاداری آقا امام حسین (ع) با جمع آوری مبلغی در حدتوان خودمان به این کار خیر کمک کنیم.

نمایش پشت دیوار عمارت به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی تا ۲۴ مهرماه ۹۸، هر شب از ساعت ۲۰ در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس واقع در خیابان آیت الله طالقانی نرسیده به تقاطع مفتح جنب ایستگاه مترو طالقانی به روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش هنرمندانی چون جلیل فرجاد، جمشید صفری، پژمان کاشفی، نسرین مسلمی‌نیا، شیوا خسرومهر، زری‌ اماد، پانته‌آکیقبادی، حامد آقایی‌، فرزاد صبوری، علی‌رضا درویش‌نژاد، اهورا ابراهیمی، علی حیدری، ماندانا عصری، محمدرضا موهبتی، ماریه ماشاالهی و آرمین احتشام‌زاده ایفای نقش کرده اند.

آزادی یک زندانی محکوم به قتل غیرعمد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین