کد خبر: ۶۱۳۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها انجام شد

قلع و قمع ۱۷۶ سازه غیرمجاز در سیاخ دارنگون شیراز

با تقاضای مدیر جهاد کشاورزی شیراز و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زارعی و باغ‌ها از ساخت و ساز غیر مجاز ۱۷۶ سازه در منطقه سیاخ دارنگون جلوگیری گردید.
آفتاب‌‌نیوز :

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در این اقدام که با حضور مدیر جهاد کشاورزی شیراز، مدیر امور اراضی و نظارت نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس انجام گردید ۱۷۶ سازه شامل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ساختمان، دیوار محوطه، جاده و پی کنی ساختمان به مساحت ۲۴۹ هزار متر مربع قلع و قمع گردید.

وی همچنین بیان داشت: یک فقره حکم قطعی مربوط به تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مساحت ۳۶۰۰ متر نیز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز به مرحله اجرا درآمد.

قلع و قمع ۱۷۶ سازه غیرمجاز در منطقه سیاخ دارنگون شیراز

گفتنی است در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، نیرو‌های یگان امداد و عوامل انتظامی و همچنین فرماندهی یگان حفاظت اراضی، وظیفه تامین امنیت منطقه را برعهده داشتند.

قانونگذار در تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تأکید کرده است مأموران جهاد کشاورزی موظفند با حضور نماینده دادسرا و در نقاطی که دادسرا نباشد با حضور نماینده دادگاه محل ضمن تنظیم صورتمجلس رأساً نسبت به قلع و قمع بنا و مستحدثات اقدام و وضعیت زمین را به حالت اولیه اعاده نمایند.

دهستان سیاخ دارنگون در منطقه ییلاقی غرب شهرستان شیراز واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین