کد خبر: ۶۱۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷

منچستریونایتد در خانه آلکمار به تساوی دست یافت/ خنت در غیاب محمدی یک امتیاز گرفت

در شب تساوی تیم فوتبال منچستریونایتد، تیم میلاد محمدی یک امتیاز تصاحب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با تساوی تیم فوتبال منچستریونایتد و نبرد بدون برنده خنت در غیاب میلاد محمدی، بازیکن ایرانی‌اش آغاز شد.

در بازی گروه دوازدهم، منچستریونایتد با وجود موقعیت‌های گلزنی نتوانست در خانه آزدآلکمار گل بزند و در نهایت با تساوی بدون گل زمین را ترک کرد. در دیگر بازی این گروه، پارتیزان بلگراد در خانه آستانه به برتری 2 - یک دست یافت. در جدول این گروه، پارتیزان و منچستریونایتد 4 امتیازی در صدر قرار دارند.

منچستریونایتد در خانه آلکمار به تساوی دست یافت/ خنت در غیاب محمدی یک امتیاز گرفت

در گروه نهم، خنت در شبی که میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی‌اش را روی نیمکت داشت در خانه اولکساندریا به تساوی یک - یک رسید. سیتالو در دقیقه 60 برای میزبان و دی‌پوتیره در دقیقه 6 برای خنت گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه، سن‌اتین و ولفسبورگ به تساوی یک - یک رسیدند. در جدول ولفسبورگ و خنت 4 امتیازی در صدر قرار دارند.

در سایر بازی‌ها از گروه یازدهم براگا و اسلاون براتیسلاو به تساوی 2 - 2 رسیدند و ولوز با یک گل از سد بشیکتاش گذشت. در گروه هشتم، لودوگورتس 3 - صفر مقابل میزبانش، فرانس واروش به برتری رسید و اسپانیول 2 - صفر زسکا مسکو را برد. در گروه هفتم، فاینورد 2 - صفر پورتو را برد و یانگ بویز 2 - یک گلاسکو رنجرز را شکست داد. در گروه دهم، باشاک شهیر و بوروسیامونشن‌گلادباخ به تساوی یک - یک رضایت دادند و رم در خانه ولفسبورگر به همین نتیجه دست یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین