کد خبر: ۶۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
لیگ برتر فوتبال؛

جشن در آبادان با عبور از سایپا

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر یک بر صفر سایپا را شکست داد و به طور موقت به جایگاه سوم جدول صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و سایپا در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت میثم حیدری برگزار شد.

دراگان اسکوچیچ برای این مسابقه ناصر سالاری، محمد اهل‌شاخه، عقیل کعبی، عبدالله ناصری، سیدمحمد قریشی، مصطفی احمدی، مهدی حنفی (مسلم مجدمی)، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (بختیار رحمانی) و عیسی آل‌کثیر را به میدان فرستاد.

جشن در آبادان با عبور از سایپا

ابراهیم صادقی هم که جوان‌ترین تیم لیگ برتر را در اختیار دارد، در این مسابقه از احمد گوهری، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، کمال‌الدین نیک‌خوی، روزبه شاه‌علی‌دوست، سیدمحمد مهری(محمدرضا سلیمانی)، سعید غلامعلی‌بیگی، محمد شریفی(امیرحسین حسین‌زاده)، معین عباسیان(سیدابوالفضل جلالی) و آرمان رمضانی استفاده کرد.

این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تک گل جعفر سلمانی در دقیقه ۶۹ که از زوایه بسته و زیر دستان گوهری دروازه سایپا را باز کرد، به سود صنعت نفت پایان یافت.

صنعت نفت با این نتیجه جایگاه خود را در جدول بهبود بخشید و به طور موقت با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت. با این اوصاف عملکرد مناسب آبادانی‌ها در فصل جاری لیگ برتر تداوم یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین