کد خبر: ۶۱۴۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

سلطانی‌فر: به زودی خصوصی‌سازی سرخابی‌ها عملیاتی می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: همان‌طور که پیش‌تر هم تاکید کردم برای خصوصی‌سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بسیار جدی هستیم و به‌زودی با حضور مسولان بورس و فرابورس برای عملیاتی شدن این موضوع پیگیری‌های لازم را خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در ابتدای این نشست گزارشی از روند واگذاری ۲ تیم استقلال و پرسپولیس ارائه شد و «مسعود سلطانی‌فر» با تاکید بر ادامه تسریع در روند واگذاری این ۲ باشگاه از عملیاتی شدن قریب‌الوقوع این موضوع خبر داد.

محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در ادامه این نشست گزارشی را از روند تعداد سفرها و اعزام‌های سال های ۹۶ و ۹۷ و کاهش چشمگیر اعزام‌های غیرضروری ارائه کرد.

سلطانی‌فر با تقدیر از دقت نظر شورای برون مرزی در موضوع اعزام‌ها تاکید کرد: آمارهای ارائه شده حاکی از کاهش سی درصدی اعزام‌ها است که بیشتر آنها غیرضروری بوده و باز هم تاکید می‌کنم سفرهای غیرضروری و افراد غیرمرتبط تحت هر عنوان و بهانه، پذیرفته نیست و اجازه نمی‌دهیم منابع کشور و ورزش به این شکل هزینه شود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و مسئله تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا علیه مردم ایران گفت: جامعه ورزشی همیشه همراه مردم و مسئولان کشور بوده‌اند و در تمام بزنگاه‌های تاریخی نقش خود را به‌خوبی در حمایت از انقلاب ایفا کرده‌اند و با یاری خدا و حمایت‌های مشترک و همدل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم موجب شادی دل مردم در مسابقات آینده و المپیک شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین