کد خبر: ۶۱۴۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

تلاش پزشکان برای کمک به بهبودی پسر استاد شهریار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تلاش کادر پزشکی و بیمارستانی برای بهبود وضعیت «هادی بهجت تبریزی»، پسر استاد شهریار، ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمدپور، روز شنبه پس از عیادت از فرزند استاد شهریار در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون حال فرزند استاد شهریار مساعد نبوده و وی در حالت بی هوشی بسر می برد.

وی با بیان اینکه بهبودی هرچه زودتر وی نیاز به دعای مردم دارد، اظهار داشت: با توجه به آسیب های وارد شده بر اثر سانحه رانندگی به فرزند استاد شهریار، امید است با تلاش های پزشکان و کادر بیمارستانی وی به وضع عادی برگردد.

پسر استاد شهریار دیشب ساعت ۲۳:۱۸ در خیابان ۱۷ شهریور جدید تبریز در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پرشیا دچار سانحه رانندگی شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

ماموران اورژانس تبریز پس از حضور در صحنه تصادف به علت پایین بودن سطح هوشیاری و شکستگی از ناحیه پا وی را به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل کرده اند.

برخی از مسئولان آذربایجان شرقی از جمله علیار راستگو، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، بهروز مهدوی فرماندار شهرستان تبریز و محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، امروز از هادی بهجت تبریزی عیادت کردند.

سیدمحمدحسین بهجت تبریزی معروف به شهریار در سال ۱۲۸۵ هجری شمسی در روستای زیبای «خشکناب» آذربایجان متولد شده و از خود ۲ دختر به نام‌های شهرزاد و مریم و یک پسر به نام هادی به یادگار گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین