کد خبر: ۶۱۴۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰

وزیر نیرو: تحمل تبعیض ها برای مردم دردناک تر از تحمل تحریم هاست

وزیر نیرو یکی از رویکردها و راهبردهای اصولی دولت تدبیرو امید و شخص رئیس جمهوری را حرکت در مسیر توسعه متوازن و کاهش فاصله ها در تمامی مناطق و استان های مختلف دانست و تاکید کرد: تحمل نابرابری ها و تبعیض ها امروز برای مردم دردناک تر و سخت تر از تحمل تحریم ها و فشارهای اقتصادی است.
آفتاب‌‌نیوز :

رضا اردکانیان شنبه شب در شورای صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران حوزه وزارت نیرو و همه دست اندرکاران این صنعت اولویت نخست خود را توزیع عادلانه امکانات و خدمات بویژه در سطح مناطق محروم و کمتربرخوردار قرار دهند.

وی افزایش میزان تاب آوری و نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه در منابع تجدیدناپذیر به خصوص در حوزه برق و انرژی را از اولویت های مهم کشور در شرایط کنونی دانست و گفت: عبور از بسیاری مشکلات و تنگناها با تکیه بر اصلاح ساختارها و ترک عادات نامیمون از سوی جامعه ، مسئولان و مدیران در سطوح مختلف محقق می شود.

وزیر نیرو تاکید کرد: امروز مصرف بهینه در حوزه انرژی به عنوان یک اصل راهبردی در همه برنامه ها، همایش ها و جلسات هیات دولت حتی در سطح رئیس جمهوری برغم همه مقاومت ها از سوی دست اندرکاران، نهادینه شده است.

اردکانیان در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزنده دولت و تلاش در جلب رضایت مردم در سایه خدمت رسانی صادقانه و بی منت در عرصه های گوناگون اشاره کرد و یادآور شد: در یک استان با کمتر از یک درصد جمعیت کشور و تا حدودی کمتر برخوردار همچون کهگیلویه وبویراحمد هم اینک افزون بر ۸۵ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه صنعت آب و برق در حال اجراست.

وی بیان کرد: این میزان سرمایه گذاری در قالب ۷۰ پروژه بزرگ و با میانگین بالای ۳۵ درصد در نقاط مختلف این استان در حال انجام است.

وزیر نیرو یادآور شد: امروز نیز ۴۷ طرح حوزه آب و برق با اعتباری افزون بر یکهزار ۶۶۰ میلیارد ریال در این استان افتتاح و همچنین ۱۲ طرح با اعتباری حدود یک هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال نیز عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرهای سرفاریاب، سی سخت، آبرسانی به ۴۰ روستا در شهرستان کهگیلویه، طرح ۱۳۳ مگاواتی در شهرهای سوق، چرام و مختار شهرستان بویراحمد از مهمترین طرح های افتتاحی در حوزه صنعت آب و برق در این استان در سفر یک روزه وزیر نیرو بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین