کد خبر: ۶۱۴۵۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

بارش ها در جنوب کشور ادامه دارد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا یکشنبه و دوشنبه (۱۴ و ۱۵ مهرماه) بارش‌ها به صورت رگبار و در بخش‌های مستعد به صورت تگرگ، در مناطق جنوبی کشور ادامه خواهد داشت.
بارش ها در جنوب کشور ادامه دارد
آفتاب‌‌نیوز :

امین حسین نقشینه افزود: امروز و فردا فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور ادامه دارد و برای سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب استان کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس، دریای عمان و سواحل آن، تنگه هرمز و جزایر آن رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این وضعیت می‌تواند امروز و فردا برای غرب دریای عمان، بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز تلاطم و مواج بودن را به همراه داشته باشد که بر این اساس توصیه می‌شود تا از تردد قایق‌های سبک و تفریحی در این مناطق اجتناب شود.

نقشینه ادامه داد: در مناطق مستعد در جنوب شرق کشور بارش‌ها به صورت تگرگ دور از انتظار نیست.

وی درباره هوای شمال کشور گفت: چهارشنبه و پنج‌شنبه با شمالی شدن جریانات جوی بر روی دریای خزر، بارش‌های پراکنده را در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر یعنی استان‌های گیلان و مازندران و اردبیل به همراه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری در بعدازظهر رشد ابر خواهد داشت، فردا بعدازظهر شرایط برای وزش باد شدید فراهم خواهد شد؛ کمینه دمای امروز مهرآباد ۱۵ و شمیرانات ۱۱ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز مهرآباد ۲۷ و شمیرانات ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید. همچنین کمینه دمای امروز صبح فیروزکوه ۲، آبعلی ۷ و دماوند ۸ درجه بالای صفر بود.

نقشینه گفت: شهرکرد و بجنورد با دمای ۲ درجه بالای صفر و اهواز ۳۷ درجه و بوشهر ۳۵ درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین