کد خبر: ۶۱۴۷۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹

معاون وزیر بهداشت: مرکز مشاوره‌ای در یکی از روستاهای لردگان مستقر شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای رفاه حال اهالی روستای لردگان ،علاوه‌بر ایجاد یک مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در روستا، تیم کارشناسی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و تشخیصی و انجام مراقبت‌های بهداشتی در منطقه مستقر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علیرضا رئیسی عصر یکشنبه در حاشیه شورای تامین شهرستان لردگان با بیان اینکه کمتر از ۵ درصد تست‌های انجام شده اهالی این روستا در خصوص ویروس HIVمثبت گزارش شده است، افزود: سایر اهالی نیز در حال مراجعه به مراکز و پایگاه‌ها برای انجام آزمایش و دریافت خدمات مشاوره‌ای هستند.

وی ادامه داد: تمام اقدامات با حفظ حرمت و کرامت افراد و محرمانگی اطلاعات و رازداری در حال انجام و نگرانی در خصوص تامین تجهیزات تشخیصی و تامین دارو بیماران وجود ندارد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه تمام خدمات آزمایشی، مشاوره‌ای و دارویی رایگان به اهالی روستا ارائه می‌شود، افزود: غربالگری‌ها بر اساس آخرین پروتکل و استانداردهای تعریف شده در حال انجام است.

رئیسی اظهار داشت: به مردم اطمینان می‌دهیم بهترین خدمات و تجهیزات تشخیصی و دارویی در اختیار این اهالی قرار گیرد و مسئولان تمام تلاش خود را برای کمک به مردم به کار می‌گیرند.

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر ابتلای اهالی یکی از روستاهای شهرستان لردگان به ویروس HIV در فضای مجازی منتشر شد که باعث اعتراض و تجمع اهالی روستا در چهارشنبه هفته پبش شد.

شهرستان لردگان در ۱۶۰ کیلومتری چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
0
0
به نظر مشکوک نیست آیا!!!!!!!!
اول که مشکل را به خود اهالی نسبت می دن
بعد داد سخن که ایدز یه نوع بیماری هست که قابل کنترل و درمان هست
و بلافاصله از استقرار یک مرکز بهداشتی خبر می رسه !!!!!!!!!
درد وحشتناکی هست که اینطور بی تفاوت از کنار این مسئله رد می شن
کاش بجاری اون معاون نا آگاه خود وزیر در محل حاضر می شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین