کد خبر: ۶۱۴۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

کُری دروازه‌بان ۱۹ ساله کامبوج برای ایران+عکس

دروازه‌بان تیم ملی کامبوج در آستانه دیدار مقابل ایران با اذعان به قدرتمند بودن این تیم تاکید کرد که در صورت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش هیچ هراسی از این تیم ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

«کیم هوی» گلر جوان تیم ملی کامبوج در خصوص اعتماد به نفس اندوخته خود برای محافظت از قفس توری کامبوج در دیدار مقابل ایران اظهار داشت: اگر بازی کنم نهایت تلاشم را انجام خواهم داد؛ بله از حریف نمی‌ترسم حتی اگر آنان قدرتمندتر از ما باشند؛ همانطور که سرمربی به ما آموزش داده بازی خواهیم کرد و تاکتیک‌ها را پیاده می‌کنیم.

هوی در ادامه در رابطه با جایگاه کامبوج در گروه سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تاکید کرد: تمام تیم‌ها قوی هستند و این برای ما یک مزیت است چرا که کیفیت ما در بازی مقابل تیم‌های قدرتمند محک زده می‌شود.

کُری دروازه‌بان ۱۹ ساله کامبوج برای ایران+عکس

دروازه بان ۱۹ ساله کامبوج در ادامه افزود: باید برابر یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا بازی کنیم؛ این فرصت خوبی برای ما است تا به آسیا نشان دهیم که ما هم بازیکنان باکیفیتی داریم و ستاره‌های جوان ما به‌زودی لژیونر خواهند شد.

کامبوج در سومین دیدار خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، دهم اکتبر (پنجشنبه ۱۸ مهرماه) در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی ایران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین