کد خبر: ۶۱۴۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲

بارسلونا در دو قدمی رئال مادرید/ یوونتوس با فتح داربی ایتالیا صدرنشین سری آ شد

بارسلونا توانست به‌راحتی سویا را شکست دهد و در فاصله دو امتیازی رئال مادرید در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

بارسلونا یکشنبه شب در هفته هشتم لالیگا به مصاف سویا رفت و با چهار گل مهمانش را شکست داد.

در شروع بازی مارک آندره تراشتگن مجبور شد دروازه تیم خود را نجات دهد. لوک دیانگ به گلزنی نزدیک بود اما این اتفاق رخ نداد. او دو بار دیگر در شرایط گلزنی قرار گرفت اما موفق نبود. سویا با وجود داشتن مالکیت توپ دروازه‌اش با گل قیچی برگردان لوییس سوآرس در دقیقه ۲۷ باز شد. آرتورو ویدال دقایقی بعد گل دوم تیمش را به ثمر رساند. سپس عثمان دمبله در دقیقه ۳۵ دروازه سویا را برای سومین بار باز کرد. در این نیمه علاوه بر مهاجمان بارسلونا تراشتگن نیز درخشید و با مهارهایش اجازه گلزنی به تیم میزبان نداد.

بارسلونا در دو قدمی رئال مادرید/ یوونتوس با فتح داربی ایتالیا صدرنشین سری آ شد

در نیمه دوم لیونل مسی هم گلزنی کرد. ستاره آرژانتینی برابر حریف مورد علاقه‌اش نخستین گل این فصل خود را به ثمر رساند. او در دقیقه ۷۸ گلزنی کرد. رونالد آرائوخو و دمبله در دقایق ۸۷ و ۸۸ با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شدند تا بارسا لحظات پایانی با ۹ بازیکن بازی کند.

آبی - اناری‌ها با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و به جایگاه دوم جدول صعود کردند. رئال مادرید با ۱۸ امتیاز صدرنشین است.

یوونتوس با فتح داربی ایتالیا صدرنشین سری آ شد

همچنین اینتر و یوونتوس یکشنبه‌شب در هفته هفتم سری آ ایتالیا حساس‌ترین بازی را برگزار کردند که بیانکونری‌ها با گل‌های پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین توانستند ۲ بر یک میزبانشان را شکست دهند.

دو تیم در نیمه نخست بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و پائولو دیبالا گل اول تیمش را در دقیقه ۴ به ثمر رساند. تنها چند دقیقه بعد کریستیانو رونالدو به سمت دروازه اینتر شوت کرد اما ضربه‌اش به تیرک برخورد کرد‌. داور خطای هند دِلیخت را به کمک VAR اعلام کرد و یک پنالتی به نفع میزبان گرفت. لائوتارو مارتینس آن را به گل تبدیل کرد تا همه چیز دوباره برابر شود.‌ در ادامه رونالدو دروازه اینتر را باز کرد اما داور آن را آفساید دانست و دو تیم با تساوی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم تقریبا شرایط برابری حکمفرما بود‌. دیبالا یک فرصت خوب را از دست داد و در طرف دیگر بازیکنان اینتر می‌توانستند به گل برسند. گونسالو ایگواین و رودریگو بنتانکور برای یوونتوس وارد زمین شدند. سپس دیبالا بیرون رفت تا امره چان جایگزینش شود. مارتینس نیز بازی را ترک کرد و متئو پولیتانو وارد زمین شد. در حالی که هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند باز هم یک آرژانتینی نام خود را به‌عنوان گلزن داربی ایتالیا به ثبت رساند. ایگواین در دقیقه ۸۰ گل دوم مهمان را به ثمر رساند. اینتر که نمی‌خواست صدر جدول را از دست بدهد در دقایق باقی مانده حمله کرد اما نتیجه‌ای نداشت‌.

یوونتوس با کسب این پیروزی نه‌تنها با ۱۹ امتیاز صدرنشین سری آ شد بلکه توانست نخستین شکست اینتر را به رهبری آنتونیو کونته در این فصل رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین