کد خبر: ۶۱۴۹۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۵

انصاری‌فرد: قهرمانی سوپرجام را به‌روح زنده‌یاد «کاشانی» تقدیم می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: قهرمانی در سوپرجام را به نیابت از خانواده بزرگ پرسپولیس به به خانواده داغدار و روح جعفر کاشانی و سایر در گذشتگان فقید باشگاه تقدیم می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن انصاری‌فرد با اشاره به رای دادگاه عالی ورزش مبنی بر قهرمانی سرخپوشان در سوپر جام ایران گفت: به نیابت از باشگاه پرسپولیس از همه پیشکسوتان، هواداران پرسپولیس و دیگر تیم‌ها، جامعه ورزش و فوتبال کشور، جامعه رسانه‌ای، جامعه هنری و دیگر اقشار و عزیزانی که در مراسم‌های وداع و یادبود زنده یاد جعفر کاشانی کاپیتان فرهیخته و ریاست محترم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور یافتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه، با اشاره به قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام سال ۹۷ گفت: قابل پیش بینی بود که دادگاه عالی ورزش چنین رایی صادر کند. قهرمانی پرسپولیس پیش از این نیز به حکم مراجع قضایی فوتبال ایران و رد درخواست دستور موقت یکی از طرفین دعوی از سوی دادگاه بین المللی، رسمیت داشت و حالا به قطعیت رسیده است تا خاطر هواداران پرسپولیس از هر جهت آسوده باشد.قاضی پرونده ضمن شنیدن ادعاهای طرفین با بررسی همه جانبه اظهارات، لوایح و مستندات، حکمی را در ۳۰ صفحه صادر کرد که کلیت آن از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شد.

انصاری‌فرد: قهرمانی سوپرجام را به‌روح زنده‌یاد «کاشانی» تقدیم می‌کنیم

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: در هر صورت کار به حکم انضباطی کشیده شد تا برای اولین بار در تاریخ و خلاف دفعات قبل که پرسپولیس در پی اشتباهات داوری عجیب و احکام قابل تامل، مکرر سه بر صفر بازنده می‌شد این بار با تنها حکم انضباطی که به تایید مرجع بین‌المللی رسید، قهرمان شود. تاریخ بازی از مدت‌ها قبل مشخص بود و تیم پرسپولیس تمرینات خود را به موقع آغاز نموده و اردوهای آماده سازی را به گونه ای برنامه ریزی کرده بود تا در احترام به تمام ارکان فوتبال، تیم حریف و هواداران خود در این بازی حضور داشته باشد. سازمان لیگ هم چون سوپرجام چند روز قبل از شروع لیگ باید برگزار می‌شد اصرار به بازی در همان موعد مقرر داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
این قهرمانی دوریال هم ارزش نداره باکی مسابقه دادین؟قهرمان شدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
خب به چه دردش میخوره حالا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین