کد خبر: ۶۱۵۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تبلیغات

نکات مهم و کلیدی در خرید پیراهن مردانه

خرید پیراهن مردانه در عین حالی که می‌تواند لذت‌بخش باشد یکی از خرید‌های چالش برانگیز برای آقایان شیک پوش محسوب می‌شود که وقت و انرژی زیادی را از فرد خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که می‌دانید بسیاری از آقایان خرید کردن را دوست دارند، اما از تنهایی خرید کردن بیزارند. یکی از خرید کردن‌هایی که به تنهایی برای آقایان سخت و دشوار بنظر می‌رسد، خرید پیراهن مردانه است.

خرید پیراهن مردانه در عین حالی که می‌تواند لذت‌بخش باشد یکی از خرید‌های چالش برانگیز برای آقایان شیک پوش محسوب می‌شود که وقت و انرژی زیادی را از فرد خواهد گرفت، بخصوص زمانی که از قبل استایل خاصی در ذهن نداشته باشند و نحوی ست کردن پیراهن را با شلوار و کفش و کمربند خود را نداند. در اینجا راهکار‌هایی را برای بهتر و آسان خرید کردن پیراهن مردانه با شما اشتراک خواهیم گذاشت.

نکات مهم و کلیدی در خرید پیراهن مردانه

پیراهن مردانه متناسب با استایل شما

همانطور که اشاره شد، بهترین گام در خرید پیراهن مردانه این است که استایل مورد نظر را در ذهن خود مرور کنید، اینکه شما پیراهن مورد نظر را در چه موقعیتی قرار است بپوشید کلید اصلی است که خرید را موفقیت آمیز خواهد کرد. اینکه قرار است استایل شما رسمی، نیمه رسمی و یا غیررسمی باشد کمک بزرگی است و نیمی از راه را در خرید هموار خواهد کرد. به عنوان مثال اگر استایل غیر رسمی را بیشتر می‌پسندید و در اکثر اوقات شلوار جین به پا دارید و کفش اسپرت می‌پوشید یک پیراهن مردانه‌آستین کوتاه چهارخانه و یا یک پیراهن مردانه سفید ساده آستنی کوتاه گزینه‌های بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شوند و اگر در بیشتر مواقع استایل رسمی می‌پوشید و از کت و شلوار و کراوات استفاده می‌کنید یک پیراهن آستین بلند آکسفورد و یا یک پیراهن خاکستری راه دار پیراهن‌های بسیار کاربردی و مناسب برای یک استایل شیک رسمی است.

پیراهن مردانه آستین کوتاه و آستین بلند هر دو در استایل‌های نیمه رسمی استفاده می‌شوند تنها باید به طرح و مدل آن‌ها دقت کنید مثلا پیراهن‌های آستین بلندی که می‌شود آستین آن را بالا بزنید گزینه بسیار خوبی برای استایل نیمه رسمی محسوب می‌شوند هنگامی که یک شلوار کتان خاکی به پا دارید می‌توانید یک پیراهن آستین بلند قهوه ایی انتخاب کنید، آستین پیراهن را بالا بزنید و با یک کفش کالج زیبا استایلی مدرن و شیک داشته باشید.

نکات مهم و کلیدی در خرید پیراهن مردانه

پیراهن مردانه متناسب موقعیت شما

دومین نکته که می‌تواند تا حد زیادی کار شما را در خرید پیراهن مردانه راحت کند بررسی موقعیت و شرایطی است که در آن قرار می‌گیرید پس تا جایی که ممکن است سعی کنید پیراهن‌ها را نسبت به مکان‌ها و موقعیت‌هایی که بیشتر در آن حضور پیدا می‌کنید خریداری کنید به عنوان مثال شما یک پیراهن آستین کوتاه کوبایی را نمیتوانید در محل کار بپوشید و یا اگر به یک میهمانی دوستانه دعوت شده اید نیازی نیست یک پیراهن اداری آستین بلند انتخاب کنید و خود را معذب کنید.
اگر مدیریت شرکتی به عهده دارید و بیشتر در جلسات و ماموریت‌های شرکتی حضور دارید انتخاب پیراهن‌های آستین بلند و اداری برای شما اولویت دارند، زیرا که شما در اکثر اوقات کت و شلوار به تن دارید و با یک پیراهن رسمی این استایل شیکتر و هماهنگ‌تر خواهد بود. حتی اگر کت و شلوار نپوشید می‌توانید پیراهن را با شلوار مردانه پارچه‌ای راسته یا شلوار کتان ست کنید و با یک کفش رسمی در محل کار و مکان‌های رسمی حاضر شوید.

پیراهن مردانه متناسب با سایز شما

سایز پیراهن از نکات کلیدی خرید یک پیراهن مناسب ایده آل است که در صورتی که سایز را درست انتخاب کنید پیراهن بسیار زیبا و شیک خودش را نشان می‌دهد و اگر سایز مناسب نباشد شما در زیباترین پیراهن نیز بدقواره و بد هیکل دیده خواهید شد. اگر پیراهن شما دست دوز است و توسط یک خیاط دوخته شده است، پس به احتمال زیاد مشکلات این چنینی را ا نخواهید داشت. اما اگر یک پیراهن آماده را می‌خرید، انتخاب درست سایز می‌تواند عامل تعیین کننده‌ای در خوش‌استایلی شما باشد. به همه دوخت و فاصله‌ها دقت کنید، محل قرارگیری سرشانه، طول آستین، قد پیراهن، دور کمر و سایز یقه پیراهن بسیار مهم است. میزان فیت بودن در تن و یک تن خور شیک، پیراهن را هرچند که ساده باشد به یک پیراهن فوق العاده و درخشان در استایل شما تبدیل می‌کند.

پیراهن مردانه متناسب با مدل دلخواه شما

این مورد را حتما خودتان هم توجه خواهید کرد، زیرا که تا حدود زیادی سلیقه‌ایی است و برای هر فردی اهمیت ویژه‌ای دارد. الگوی و طرح روی پیراهن می‌تواند راه راه، چهارخانه، گلدار، هاوایی، ساده و نقش‌دار باشد. توجه کنید راه راه‌های عمودی قد را بلند‌تر نشان می‌دهد. راه راه‌های افقی نیز برعکس، برای افراد با قد بسیار بلند و یا خیلی لاغر مناسب هستند.

نکات مهم و کلیدی در خرید پیراهن مردانه

در مورد چهارخانه‌ها نیز توجه کنید که کلا این طرح‌ها استایل را از فرم رسمی خارج می‌کنند. این موضوع بدین معنی نیست که نباید سراغ آن‌ها بروید، ولی توجه کنید که هر لباسی استایل مخصوص به خودش را می‌سازد و هر استایلی هم جای مناسب و زمان مشخصی را می‌طلبد. به عنوان مثال اگر خطوط راه راه پیراهن نازکتر باشد این مدل از پیراهن رسمی است و هرچه عرض این خطوط بیشتر شوند به فرم غیر رسمی نزدیکتر خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین