کد خبر: ۶۱۵۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

قیمت سکه و ارز در بازار چند؟

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز (چهارشنبه) نسبت به نرخ‌های روز گذشته ثابت مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۱۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز چهار میلیون تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۴۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، هر عدد ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۸۳۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت سکه و ارز در بازار چند؟

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۷ هزار و ۶۸۱ تومان (۳۱۹ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی ۱۵۰۴.۷۰ دلار است.

ثبات در بازار ارز ادامه دارد

اما گذشته از طلا، ثبات در بازار ارز ادامه دارد و قیمت ارز مسافرتی در حدود ۱۳ هزار تومان است.

بر همین اساس بانک‌ها امروز (۱۷ مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۴۲ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۹۱ تومان خریدند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۳ هزار و ۹۷۴ تومان بود.

ارز مسافرتی ۱۳هزار تومان

قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۹۲ تومان اعلام شد که با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می‌رسد.

نرخ ارز در صرافی‌های بانک

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته ثابت بوده است.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان فرختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین