کد خبر: ۶۱۵۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

اعزام 75 نیروی آتش نشان به عتبات عالیات

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اعزام 75 نفر از نیروهای آتش نشانی به کشور عراق به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: غبارروبی خانه امیرالمومنین (ع) و معابر پیرامونی از جمله خدماتی بوده که از سوی نیروهای اعزامی آتش نشانی تهران انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی با اشاره به ارائه خدمات اطفای حریق و امداد و نجات در محل اسکان نیروهای اعزامی شهرداری تهران و زائرین در شهرهای کربلا، نجف و کوفه و مسیر نجف – کربلا اظهار کرد: 75 نفر نیروی آتش نشان برای ارائه خدمات به زائران حسینی اعزام شده اند.

وی با اشاره به ساماندهی، راهبری و مدیریت نیروها و ماشین‌آلات اعزامی آتش‌نشانی برای انجام مأموریت های محوله گفت: برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور انجام مأموریت محوله به لحاظ نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز و متناسب انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اعزام نیروی انسانی، تجهیزات و در صورت لزوم ماشین‌آلات موردنیاز به مرزهای چهارگانه و شهرهای نجف، کربلا، کوفه و مسیر نجف به کربلا عنوان کرد: تأمین اسکان، پذیرایی و پوشش بیمه‌ای مناسب ویژه پرسنل اعزامی به محل‌های مأموریت از جمله دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

به گفته وی، پیشگیری و انجام اقدامات مربوط به آموزش و توجیه نیروهای پاکبان و پرسنل اعزامی، نظارت و ارائه تذکرهای ایمنی در قالب تبلیغات محیطی و اطلاع‌رسانی از جمله دیگر اقدامات انجام شده به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی است.

ملکی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم به منظور برگزاری مراسم راهپیمایی روز اربعین در تهران با هماهنگی اداره کل امور خدمات شهری، از تهیه چک لیست برای کلیه موکب‌ها و ایستگاه‌های خدمات‌رسان شهرداری تهران و کلان‌شهرها با همکاری و هم‌افزایی نیروی انسانی متخصص اعزامی آتش‌نشان کلان‌شهرها خبر داد.

به گفته وی غبارروبی خانه امیرالمومنین (ع) و معابر پیرامونی از جمله خدماتی بوده که از سوی نیروهای اعزامی آتش نشانی تهران انجام شده است.

براساس گزارش شهرنوشت، سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشانان از 12 مهر ماه اعزام شده اند، تصریح کرد: نیروهای اعزامی تا 30 مهر ماه در کشور عراق حضور دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین