کد خبر: ۶۱۵۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

حذف قبوض کاغذی برق ارتباطی به افزایش نرخ مصرف ندارد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: حذف قبوض کاغذی مشترکین به هیچ وجه ارتباطی به افزایش نرخ مصرف ندارد و در سال ٩٨ تنها هفت درصد به مبلغ صورتحساب تمام مشترکین از ابتدای اردیبهشت افزوده شده است.
حذف قبوض کاغذی برق ارتباطی به افزایش نرخ مصرف ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

بهنام بیات، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در گفت و گو با فارس در البرز گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری نرخ مصرفی برق در تمامی تعرفه ها هفت درصد افزایش داشته که از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور ماه 16 درصد به نرخ مصرفی مشترکین پرمصرف (مشترکین خانگی که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند) که تنها 12 درصد از کل مشترکین خانگی استان را شامل می شوند افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بیان کرد: مشترکین خانگی که در ماه های گرم سال (از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه) نسبت به دوره مشابه سال گذشته الگوی مصرف را رعایت کرده اند به ازای هر کیلووات کاهش مبلغ ٥٢٤ ریال تخفیف دریافت کرده اند که در صورتحساب های ارسالی اعمال شده است.

وی اذعان کرد: مانند سال های گذشته قبوض مصرفی برق مشترکین به صورت دو ماهه صادر می شود و تنها برای مشترکین پرمصرف خانگی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه صورتحساب به صورت ماهیانه صادر و ارسال شده است. حذف قبوض کاغذی مشترکین به هیچ وجه ارتباطی به افزایش نرخ مصرف ندارد و در سال ٩٨ تنها هفت درصد به مبلغ صورتحساب تمام مشترکین از ابتدای اردیبهشت افزوده شده است.

بیات تصریح کرد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در ادامه اعلام کرد: مشترکین البرزی جهت مشاهده صورت حساب ارسالی از طریق پیامک می توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان البرز - سامانه ساپا (در پایان هر ماه پیامک لینک مشاهده قبض ارسال می شود) اپلیکیشن های مختلف از جمله ( آپ، سکه، تاپ، ٢٤، اپلیکیشن همراه برق ایران و ...) را دریافت کنند.

وی افزود: در گذشته و حال تحت هیچ شرایطی هزینه قبوض کاغذی از مشترکان وصول نشده و هم اکنون نیز هزینه ارسال پیامک بر عهده شرکت های توزیع نیروی برق است و مشترکین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا وجود هر گونه پرسش در خصوص قبوض دریافتی می توانند با مراجعه به مناطق، ادارات و آژانس های برق شرکت توزیع نیروی برق استان البرز راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین