کد خبر: ۶۱۵۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

پراید ۱۱۱ از ۴۷ میلیون تومان عبور کرد

در طول هفته گذشته قیمت خودرو روزبه روز کاهش یافت و این کاهش قیمت تا روز چهارشنبه ادامه داشت این گزارش بررسی کلی قیمت را در هفته گذشته نشان می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :

بررسی بازار خودرو نشان می دهد قیمت اکثر خودروها در طول هفته روند کاهشی را طی کرد با این حال گزارش ها نشان می دهد آغاز این هفته با افزایش قیمت خودرو همراه است، به طوری که خودرو سمند ال ایکس در روز پنجشنبه به ۷۷ میلیون تومان رسید که بیشترین قیمت در طول هفته را داشته است و امروز با افزایش یک میلیون تومانی به ۷۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس تیپ یک در روز چهارشنبه با ۱۲۷ میلیون تومان به بالاترین قیمت خود رسید ودر روز پنجشنبه با قیمت۱۲۴ میلیون و۵۰۰ هزارتومان در بازار معامله شد و امروز با همان قیمت روز پنجشنبه عرضه شد.

پژو۴۰۵ جی ال ایکس نیز در روز شنبه به پایین ترین قیمت ،۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در روز چهارشنبه به بالاترین قیمت خود ،۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان رسید و امروز با قیمت ۷۳ میلیون تومان در بازار معامله شد.

از خودروهای پرفروش دیگر پژو ۲۰۰۸ در روز پنجشنبه با ۳۰۱ میلیون تومان به بالاترین قیمت خود رسید، امروز به قیمت ۳۰۳ میلیون تومان به فروش رسید.

بر اساس این گزارش در روز دوشنبه کیا سراتو۲۰۰۰ باقیمت ۲۷۹ میلیون تومان که در پایین ترین قیمت خود بود، امروز با ۲۸۸ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

کوییک اتومات در طول هفته گذشته با قیمت ثابت ۹۲ میلیون تومان عرضه شد و امروز با ۲ میلیون تومان کاهش قیمت به ۹۰ میلیون تومان رسید.

در میان خودرو ها، چانگان سی اس ۳۵ که در روز شنبه با قیمت ۱۶۹ میلیون تومان و در روزهای بعد با قیمت ۱۷۰ میلیون تومان به فروش رسید امروز با ۳ میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۷۳ میلیون تومان رسید.

از دیگر محصولات، سایپا ۱۱۱ امروزبا قیمت ۴۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان در بازار عرضه شد که نسبت به هفته گذشته با افزایش صد هزارتومانی همراه بود.

همچنین سایپا۱۳۲ از ۴۳ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان متغیربود که امروز با قیمت ۴۴ میلیون و۹۰۰ هزارتومان در بازار عرضه شد.

رنو ساندرو استپ وی از شنبه هفته گذشته تا روز چهارشنبه به ۱۷۸ میلیون تومان و درروز پنجشنبه به ۱۸۰ میلیون تومان رسید و امروز نیز با همان قیمت روز پنجشنبه در بازار معامله شد.

در آخر با بررسی کلی در هفته گذشته در روز چهارشنبه بیشترین نوسان قیمت خودرو را شاهد بودیم.

در جدول زیر می توانید قیمت روز خودرو را ملاحظه کنید.

پراید ۱۱۱ از ۴۷ میلیون تومان عبور کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین