کد خبر: ۶۱۵۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴

بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان در مورد سفر عمران خان به تهران

دفتر نخست وزیری پاکستان روز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: عمران خان به عنوان بخشی از ابتکار عمل برای ارتقاء صلح و امنیت در منطقه روز یکشنبه ۲۱ مهرماه به تهران سفر خواهد کرد.
بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان در مورد سفر عمران خان به تهران
آفتاب‌‌نیوز :

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری پاکستان، عمران خان دیدارهایی با حضرت آیت الله علی خامنه ای مقام معظم رهبری و حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد داشت.

نخست وزیر در این جلسات علاوه بر موضوعات مربوط به صلح و امنیت در خلیج فارس، به مسائل دوجانبه و تحولات مهم منطقه ای نیز می پردازد.

سفر فردا یکشنبه، دومین سفر نخست وزیر پاکستان در سال جاری به ایران خواهد بود. عمران خان همچنین در حاشیه هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران دیدار و گفت و گوی دوجانبه ای داشته است.

محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در کنفرانس خبری گفت: صلح و ثبات در منطقه آرزوی ماست و تمام تلاش خود را برای خنثی کردن تنش ها در منطقه خلیج فارس انجام خواهیم داد.

"شاه محمود قریشی" وزیر خارجه پاکستان نیز در گفت و گو با رسانه های محلی گفت: عمران خان برای رفع اختلافات بین دو کشور مهم مسلمان عربستان و ایران به تهران سفر خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین