کد خبر: ۶۱۵۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

کاهش ۹ درجه ای هوای مشهد طی ۴۸ ساعت آینده

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از کاهش ۹ درجه ای هوای مشهد، افزایش سرعت باد و کاهش کیفیت هوای مشهد طی ۴۸ساعت آینده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی قائنی پور در گفتگو با فارس، گفت: با بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل های هواشناسی، طی 24 ساعت آینده شاهد جوی پایدار و افزایش نسبی دما در سطح خراسان رضوی خواهیم بود.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه از فردا جریانات خنک شمالی و جریانات ناپایدار تراز میانی جو تقویت می شوند، از افزایش سرعت وزش باد و کاهش محسوس دما (به ویژه در روز دوشنبه)، افزایش ابرناکی و در برخی نقاط نیمه شمالی استان رگبار باران و رعدوبرق خبر داد.

وی متذکر شد: وزش باد در برخی نواحی گاهی نسبتا شدید همراه با گردوغبار پیش‌بینی می‌شود، به طوری که این افزایش سرعت باد در جهت شمال شرقی به شمال غربی با افزایش دو برابری سرعت نسبت به امروز، باعث افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا می شود.

قائمی پور از کاهش ۹ درجه ای هوا طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: حداکثر دمای شهر مشهد در روز دوشنبه به ۱۹ درجه بالای صفر می‌رسد و این در حالی است که با افزایش سرعت باد طی این مدت، کیفیت هوای شهر مشهد در روز دوشنبه در شرایط ناسالم قرار می گیرد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیشینه و کمینه دمای هوای فردا را به ترتیب ۲۵+ و ۱۳+ درجه سانتیگراد بیان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین