کد خبر: ۶۱۵۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

تصادف سمند و اتوبوس در جاده ایلام - مهران/ یک کشته و 4 زخمی

رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در صبح امروز (یکشنبه) در جاده ایلام - مهران خبر داد و گفت: براثر برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه اتوبوس یک تن کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند.
تصادف سمند و اتوبوس در جاده ایلام - مهران/ یک کشته و 4 زخمی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا همتی زاده افزود: پس از تماس‌های مردمی و زائران با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با اتوبوس در مسیر صالح آباد بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد که یک دستگاه سمند به علت تجاوز به چپ با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و بر اثر آن یک نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: امداد رسانی و تحویل حادثه دیدگان به عوامل اورژانس توسط پایگاه امداد و نجات جاده‌ای انجام و مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافتند.

همتی زاده اضافه کرد: رانندگان با توجه به شلوغ بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام بایستی از عجله و شتاب پرهیز کرده و باعث راحتی کافی به رانندگی بپردازند.

وی با اشاره به موج بازگشت زائران از رانندگان خواست: در موکب های پیش بینی شده استراحت کرده و پس از اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه خود بدون عجله و شتاب و پرهیز از حرکات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کنند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین