کد خبر: ۶۱۶۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه 2 محور روستایی در شهرستان شفت هنوز مسدود است، گفت: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان باز است.
کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا نازک کار با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان به دنبال بارندگی شدید 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر کلیه راه های اصلی و فرعی استان باز است.

وی شهرستان های تالش، صومعه سرا، ماسال، فومن، شفت، رودسر، لنگرود و املش را شهرستان های درگیر سیل طی شامگاه گذشته و صبح امروز دانست و افزود: در منطقه شرق گیلان تنها مشکل آبگرفتگی معابر را داشتیم که با تلاش مجموعه راهداران و شهرداری ها رفع مشکل رفع شده و ترافیک عادی و روان در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به مسدود اعلام کردن چند محور روستایی به واسطه بالا آمدن آب رودخانه ها طی ظهر امروز، یادآور شد: در حال حاضر ترافیک در این محورها نیز جریان دارد.

نازک کار با بیان اینکه 2 محور روستایی در شهرستان شفت هنوز مسدود است، گفت: تا اواخر وقت امروز این دو محور نیز بازگشایی خواهد شد.

وی از تخریب یک دستگاه پل سه دهنه در شهرستان املش خبر داد و خاطرنشان کرد: برآورد ریالی خسارات وارده به ابنیه راه تا فردا اعلام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین