کد خبر: ۶۱۶۰۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

ایران بهترین نظام بیمارستانی را در منطقه دارد

وزیر بهداشت عمان با بیان اینکه ایران دارای بهترین نظام بیمارستانی منطقه است گفت: همکاری‌های بهداشتی و درمانی زیادی با ایران داریم و ایران همواره در منطقه الگو بوده است‌.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد بن محمد بن عبید السعیدی وزیر بهداشت عمان در بدو ورود به تهران گفت: ایران دارای بهترین نظام بیمارستانی است، همکاری‌های بهداشتی و درمانی زیادی با ایران داریم و ایران همواره در منطقه الگو بوده است‌.

وی افزود: با توجه‌ به موفقیت همزمان ایران و عمان در اخذ گوهینامه سرخک، در حال حاضر می‌توانیم در دو حوزه مالاریا و سل هم همکاری‌های مشابهی را شروع کنیم.

عبید السعیدی با بیان این که در مسیر حذف مالاریا قرار داریم گفت: همانطور که اطلاع دارم ایران نیز در این مسیر قرار دارد و برای حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و سلامت در منطقه راهکاری جز همکاری و مشارکت بین کشورهای منطقه وجود ندارد.

*استقبال وزیر بهداشت از وزیر بهداشت عمان

سعید نمکی در مراسم استقبال از عبیدالسعیدی وزیر بهداشت عمان گفت: تشکر می‌کنیم که دعوت ایران را برای حضور در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی در تهران پذیرفتید.

نمکی، اخذ گواهینامه حذف سرخک را به وزیر بهداشت عمان تبریک گفت و افزود: ما در ایران نیز همزمان با عمان این گواهینامه را گرفتیم. گرچه به‌دلیل وسعت سرزمین و اقلیم، زحمات ما برای حذف سرخک بیشتر از عمان بوده است.

وزیر بهداشت گفت: امیدواریم در این اجلاس بتوانیم تجربیات خود را با هم در میان بگذاریم و به هم برای حل مشکلات بهداشت و سلامت کمک کنیم.

*رئیس دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت وارد ایران شد

گفتنی است، احمد المنظری رئیس دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت با استقبال مدیرکل همکارى‌هاى بین المللى وزارت بهداشت و دبیر شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشورهای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، دقایقى قبل وارد تهران شد.

کارشناسان دفتر منطقه اى مدیترانه شرقى سازمان جهانى بهداشت در این سفر المنظرى را همراهى مى‌کنند.

*دیدار نمکی با وزیر بهداشت لیبی

همچنین ساعتی قبل وزیر بهداشت کشورمان با وزیر بهداشت لیبی دیدار کرد.

شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی با حضور ۲۱ کشور منطقه از ۲۲ تا ۲۵ مهر ۹۸ به مدت ۳ روز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
2
برای عمانی پولدار بله
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
3
آیا منظورتان نظام دریافت پول از مردم است؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین