کد خبر: ۶۱۶۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

شناسایی سه هزار نامزد احتمالی در انتخابات مجلس یازدهم

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: سه هزار نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس رصد و ارزیابی مسئولان ستاد انتخابات استان‌ها شناسایی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

جمال عرف عصر یکشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی فعالان اجتماعی و سیاسی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان گفت: تحرک‌های انتخاباتی نامزدهای احتمالی در دست بررسی است و احتمال افزایش نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد. وعده‌های انتخاباتی غیرکارشناسی خط قرمز وزارت کشور است و نامزدها از بیان شعار و وعده‌های غیرقانونی اجتناب کنند.

معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: وعده تقسیمات کشوری خط قرمز وزارت کشور است و در زمان تعیین صلاحیت نامزدها، خطاهای نامزدهای احتمالی بررسی می شود. اجرای طرح تقسیمات کشوری نیازمند اقدام‌های کارشناسی است و نامزدهای احتمالی در چارچوب وظایف و اختیارها می توانند اظهارنظر کنند.

وی تصریح کرد: نشست‌های هم‌اندیشی با جریان‌های سیاسی و مذاهب برای حضور اقشار مردم در انتخابات در دست اقدام است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اوایل اسفند امسال شاهد مشارکت قابل توجه مردم خواهیم بود. انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و اقشار مردم برای گره‌گشایی از مشکلات در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین