کد خبر: ۶۱۶۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

موساد اظهارات رئیس خود درباره ترور قاسم سلیمانی و نصرالله را تکذیب کرد

دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) اظهارات منسوب به رئیس این دستگاه درباره ترور سید حسن نصرالله و قاسم سلیمانی را تکذیب کرد.
موساد اظهارات رئیس خود درباره ترور قاسم سلیمانی و نصرالله را تکذیب کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 مسؤولان برجسته موساد اعلام کردند که یوسی کوهن، رئیس موساد در مصاحبه‌ای که پنج‌شنبه روزنامه "مشبحه" متعلق به یهودیان افراطی "حریدیم" منتشر کرده بود، مشارکت نداشته است. این مجله خواهان مصاحبه شده بود اما کوهن موافقت نکرد.

به گزارش شبکه روسیا الیوم، مصاحبه پنج‌شنبه گذشته به مسائل بسیار حساسی پرداخت. در این مصاحبه کوهن درباره توانایی رژیم صهیونیستی برای ترور قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان صحبت کرده بود.

این مسؤولان اطلاعاتی اسرائیلی اعلام کردند که کوهن با خبرنگاران درباره طرح‌های سیاسی‌اش و سیاست ترور رژیم صهیونیستی صحبتی نکرده است.

اما روزنامه تایمز آو اسرائیل به وجود تناقض‌هایی در این پرونده از سوی دو طرف اشاره کرد. این مسؤولان مشارکت کوهن در مصاحبه‌های مطبوعاتی را تکذیب نکردند و گفتند که این اظهارات از سبک و سیاق خود خارج شده است.

در مقابل نویسنده روزنامه مشبحه اعلام کرد که رئیس موساد با خبرنگاران به هیچ وجه صحبت نکرده است و این موضوع شامل اظهارات و مذاکرات بین رهبران سازمان جاسوسی است.

بعد از انتشار مصاحبه مذکور کوهن در معرض انتقاداتی قرار گرفته بود. منتقدان وی معتقدند که او با هدف دستیابی به اهداف سیاسی به مسائل حساس پرداخته است. این اتفاق بعد از آن افتاد که گزارش‌هایی منتشر شدند مبنی بر اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی کوهن را جانشین احتمالی خودش می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین