کد خبر: ۶۱۶۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

ویلموتس: آمده‌ایم تاریخ را تغییر دهیم

سرمربی تیم ملی ایران گفت: می‌خواهیم با تاریخ‌سازی، برای نخستین‌بار بحرین را در خاک خود شکست بدهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین عنوان کرد: ۲ بازی داشتیم و ۶ امتیاز کسب کردیم. هدفمان برنده شدن در بازی سوم مقابل بحرین است. بحرین حریف سرسختی است وسخت به حریف فرصت می‌دهد با این وجود سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.

وی درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتیجه بازی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است؟ اظهار داشت: برد ۱۴ بر صفر تمام شده است. باید آن را فراموش کنیم. باید با صبر بالا مقابل بحرین بازی کرد. بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. اگر بازیکنان تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبرو می‌شوند.

ویلموتس: آمده‌ایم تاریخ را تغییر دهیم

سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی درباره اینکه که ایران تاکنون بحرین را در خاک خودش شکست نداده است، گفت: باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده‌ایم تاریخ را عوض کنیم. با تمرکز بالا به مصاف حریف می‌رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می‌کنند.

ویلموتس در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کند چند امتیاز در این مرحله از مسابقات کسب کند؟ اظهار داشت: نگاهم بازی به بازی است. سعی می‌کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و تیم نخست گروه شویم. هنوز ابتدای مسیر انتخابی جام جهانی هستیم. فلسفه ما کسب حداکثر امتیازات است‌. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین