کد خبر: ۶۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳

سرمربی بحرین: تا آخرین لحظه برابر ایران می‌جنگیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین گفت: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و تا آخرین لحظه مقابل آنها در داخل زمین می‌جنگیم.
آفتاب‌‌نیوز :

هلیو سوسا سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین اظهار داشت: مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی داریم. تیمی که قدرتمند است و حریف فوق العاده‌ای به حساب می‌آید. ایران تیم بیست و سوم رنکینگ فیفا و اول آسیا است. در زمین با آنها تا آخرین لحظه میجنگیم.

وی در ادامه افزود: می‌خواهیم بهترین نمایش خود را مقابل ایران داشته باشیم. پیروزی در این مسابقه می‌تواند به سرگروهی ما منجر شود و این بسیار حیاتی است.

سرمربی بحرین: تا آخرین لحظه برابر ایران می‌جنگیم

سرمربی پرتغالی بحرین در ادامه خاطرنشان کرد: بازی ما مقابل کامبوج و ایران مقابل کامبوج بسیار باهم متفاوت بود. ما برای بازی با کامبوج یک سفر دشوار و طولانی را داشتیم و سپس در یک زمین چمن مصنوعی بازی کردیم. در ضمن موقعیت‌های بسیار زیادی را هم روی دروازه حریف خلق کردیم که فقط یکی از آنها به گل تبدیل شد.

وی همچنین بیان داشت: بازی دوستانه مقابل آذربایجان نکات مثبت زیادی برای ما داشت. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و به ۲ گل دست پیدا کردیم. اشتباهاتی هم داشتیم که اصلا نباید در یک دیدار رسمی آنها را تکرار کنیم.

سوسا در پایان گفت: تمام بازیکنانم برای این مسابقه آماده هستند و روحیه بالایی دارند. اسماعیل عبداللطیف که در کنار من حضور دارد هم یکی از باتجربه‌های تیم به حساب میآید. او از لحاظ فیزیکی و روحی شرایط بسیار ایده آلی دارد. حضور او برای تیم ما بسیار مفید است.

دیدار تیمهای بحرین و ایران در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین فردا (سه شنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه ملی بحرین به انجام خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین