کد خبر: ۶۱۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

پیروزی شیرین تیم امید برابر استرالیا

تیم فوتبال امید ایران در آخرین روز اردوی آماده‌سازی خود به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال امید ایران در آخرین روز اردوی آماده سازی خود جهت حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قطر و در ورزشگاه اختصاصی الدوحیل به مصاف امیدهای استرالیا رفت.

تیم امید ایران امروز با ترکیب معراج اسماعیلی، عارف غلامی، عارف آغاسی ، محمد مسلمی پور، محمد آقاجانپور ،سینا زامهران ، محمد خدابنده لو، رضا شکاری، امیر روستایی ،علی شجاعی و رضا جبیره به میدان رفت و در جریان بازی تغییراتی هم در ترکیب به وجود آمد.

پیروزی شیرین تیم امید برابر استرالیا

امیدها از ابتدای بازی تیم برتر میدان بودند و موفق به ایجاد موقعیت های مناسبی روی دروازه حریف شدند. در دقیقه ٥ رضا جبیره با نفوذ از دفاع چپ در یک موقعیت ایده آل علی شجاعی را صاحب توپ کرد تا شاگردان استیلی با یک گل از حریف خود پیش بیافتند.

در ادامه استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود که معراج اسماعیلی موفق به مهار شوت بازیکن این تیم شد.

بازی هوشمندانه امیدهای ایران در دقیقه ٢٥ برای دومین بار خط دفاع استرالیا را تسلیم کرد و این‌بار عارف آغاسی موفق به گشودن دروازه با یک ضربه سر دقیق شد.

با توجه به گرمای هوا داور مسابقه در دقیقه ٣٠ درخواست وقت استراحت کرد.

استرالیا در دقایق پایانی به دنبال جبران گل های خورده بود اما نتوانست از مدافعان ایران عبور کند و نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. در دقیقه پایانی این نیمه داور مسابقه یک پنالتی مسلم روی امیر روستایی را نادیده گرفت.

در نیمه دوم استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود و با پنالتی دقیقه ٤٧ یکی از گل های خورده را جبران کرد.

کاروان تیم امید ایران به زودی راهی تهران می‌شود و بازیکنان در اختیار باشگاه های خود قرار می‌گیرند. تیم امید ایران از نوزدهم دی ماه در مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت خواهد کرد و باید با تیم‌های چین، ازبکستان و کره جنوبی جدال داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین