کد خبر: ۶۱۶۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

مرگ 2 نفر به دلیل تصادف با شتر در شهرستان سیریک

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک گفت: تصادفات با شتر از ابتدای سال ۹۷ تاکنون 37 مصدوم و 2 کشته بر جای گذاشته است.
مرگ 2 نفر به دلیل تصادف با شتر در شهرستان سیریک
آفتاب‌‌نیوز :

عباس علیمراد عصر امروز در گفت و گو با فارس در سیریک، اظهار داشت: در ۱۸ ماه گذشته ۳۹ بار تلفن مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سیریک مبنی بر تصادف با شتر به صدا در آمده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک افزود: از مجموع ۳۹ مورد تصادف، ۳۴ مورد با خودرو و پنج مورد با موتورسیکلت بوده است.

وی ادامه داد: به علت اینکه اکثر تصادفات با شتر در شب اتفاق می‌افتد تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب را می توان از علل تصادف عنوان کرد.

علیمراد تصریح کرد: در مجموع تصادفات در ۱۸ ماه گذشته ۳۵ نفر به مراکز درمانی اعزام، ۲ نفر بصورت سرپایی در مراکز خدمات جامع سلامت، درمان شدند و ۲ نفر دیگر قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیریک اضافه کرد: محور سیریک به جاسک در بخش مرکزی این شهرستان بالاترین آمار تصادفات با شتر را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است، شهرستان سیریک دارای پنج هزار نفر شتر است و داستان تکراری تصادف شتر در شرق هرمزگان تبدیل به قصه ای دردآور برای مردم این منطقه شده است.

از آنجایی که استان هرمزگان دارای اقلیم و آب و هوای گرم و خشک است، به عنوان یکی از مناطق مستعد برای زیست شتر شناخته می شود و مردمان این منطقه به خصوص مناطق شرقی استان هرمزگان به پرورش و نگهداری شتر روی آورده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین