کد خبر: ۶۱۶۵۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
وزیر ورزش خبر داد:

اعتراض ایران به فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک به‌خاطر اهانت بحرینی‌ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و منشور المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود سلطانی فر در واکنش به اهانت هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین هنگام نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گفت: مراتب اعتراض رسمی ایران به اهانت‌های صورت گرفته هنگام پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در بازی مقابل بحرین در کوتاهترین زمان ممکن از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و از طریق کمیته ملی المپیک -به خاطر نقض منشور المپیک در خصوص احترام به سرود ملی یک کشور - به کمیته بین المللی المپیک اعلام و پیگیری های لازم برای برخورد قانونی و اعمال مجازات های لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: توهین هواداران و بازیکنان تیم ملی بحرین به سرود ملی کشورمان نقض آشکار قوانین و مقررات فیفا و کمیته بین المللی المپیک است و از طریق نهادهای بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

اعتراض ایران به فیفا و کمیته بین‌المللی المپیک به خاطر اهانت بحرینی‌ها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
1
0
خنده داره واقعا که
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
0
2
واقعیت اینه که تیم ملی ما توان بردن در مقابل بحرین را نداشت لازم نیست .... ما هم پاسخ این بی احترامی را میتونستیم با برد و زدن چند گل بدیم که توانش را نداشتیم تازه چند سالی عادت کرده بودیم تیم ملی قوی داشته باشیم ولی ظاهرا برای یک عده خوش آیند نبود حالا برای سر پوش گذاشتن روی ضعف فوتبال این حرفها را میزنید
تازه احترام به سرود ملی و هویت ملی برای کسانی مفهوم داره که خود دارای هویت و فرهنگ غنی و باشند هیچ وقت تازه به دوران رسیده های بی هویت به ما احترام نخواهند گذاشت اگر خود برای خودمان ارزش قائل نباشیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین