کد خبر: ۶۱۶۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

جنتی: امیدوارم دستگیری «زم» و مجازاتش درسی برای عناصر خودفروخته باشد

در پی دستگیری روح الله زم، رئیس مجلس خبرگان رهبری موفقیت‌ سپاه پاسداران در این عملیات را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام آیت‌الله جنتی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

موفقیت فرزندان عزیزم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه سربازان این نهاد مردمی مخصوصاً دلیرمردان سازمان اطلاعات سپاه، تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت های بیشتر در شکستن هیمنه ضد انقلاب و معاندین را دارم. دشمن و ایادی داخلی آنان بدانند که جوانان ایثارگر انقلاب اسلامی هیچگاه اجازه نخواهند داد که منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت مردم انقلابی کشور اسلامی ایران به خطر بیفتد.

سابقه درخشان این نهاد و ایثارگری های آنان در استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران، گواهی است روشن بر توانایی‌های همراه با اخلاص آنان در مجازات دشمنان قسم خورده آن. امیدواریم شناسایی و مجازات همراهان و همکاران داخلی این عنصر شیطان صفت و تیم جنایتکار او بتواند درسی باشد برای دیگر عناصر خودفروخته تا قبل از آنکه دیر شود به آغوش ملت بزرگ ایران برگردند.

عملیات دقیق عزیزانم در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری یک عنصر خودفروخته و از سرشاخه های ضد انقلاب، علی رغم حمایت و حفاظت سرویس های اطلاعاتی بیگانه، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت بزرگ ایران تأکید می نمایم مجازات عوامل این شبکه ضد مردمی، مطالبه ای است همگانی که باید هرچه سریع تر انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین