کد خبر: ۶۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

زندگی «علی دایی» مستند می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برنامه ریزی برای ساخت مستند زندگی «علی دایی» خبر داد.
زندگی «علی دایی» مستند می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

بهرام آقاخانی ظهر چهارشنبه در بازدید از مجموعه ورزشی شهید آسمانی اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مستند زندگی «علی دایی» اسطوره فوتبال آسیا و جهان با مشارکت صدا و سیمای مرکز اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت مستند «علی دایی» از هفته جاری کلید خواهد خورد، افزود: در تلاش خواهیم بود تا علاوه بر این مستند، ساخت فیلم‌های دیگری از زندگینامه دیگر نخبگان و نام آوران ورزش استان در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص حواشی اخیری که در یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی علیه «علی دایی» مطرح شد نیز گفت: ارزش شخصیت‌های بزرگی همچون «علی دایی» که برای اعتلای نام ورزش کشورمان از جان و اعتبار خود مایه گذاشتند بسیار فراتر از این بوده و با ادبیات نامناسب یا نادیده گرفتن کارنامه ماندگار چنین چهره‌های شاخص ورزشی نمی‌شود واقعیت‌ها را کتمان کرد.

آقاخانی ادامه داد: علی دایی تنها افتخار اردبیل و آذربایجان نبوده بلکه ورزش و فوتبال کشور مدیون تلاش‌ و درایت وی در دوران حرفه‌ای ورزشی و مربیگری وی است.

وی ادامه داد: باید در تمامی شرایط قدردان بزرگان و چهره‌های دلسوز و تلاشگر جامعه بوده و در الگوسازی آنان در بین جوانان برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین