کد خبر: ۶۱۶۶۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

دریادار سیاری: دشمن فرامنطقه‌ای از توان قدرت سخت ایران هراس دارد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه اگر دشمن اگر به مرزهای ما آسیب برساند وشروع کننده جنگ باشد، پایان دهنده جنگ نخواهد بود گفت: دشمن فرامنطقه‌ای از توان قدرت سخت ایران هراس دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام راحل طی سخنانی با اشاره به اینکه اگر دشمن به مرزهای ما آسیب برساند و شروع کننده جنگ باشد، پایان دهنده جنگ نخواهد بود گفت: دشمن فرامنطقه‌ای از توان قدرت سخت ایران هراس دارد.

سیاری در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان عقیدتی سیاسی باید توان مقابله با قدرت جنگ نرم و سخت دشمنان را داشته باشد اظهار داشت: ملت ما از همه سختی‌ها عبور می کند، در جنگ، اراده مردم پای کار است و باید به این توانمندی‌ها توجه کنیم و ما با فشار اقتصادی تسلیم دشمن نمی شویم.

معاون هماهنگ‌ کننده ارتش گفت: همه کشورها برای دفاع از خود در برابر تهدیدات خارجی و توسعه پایدار داخلی دارای نیروهای مسلح هستند و مهمترین ماموریت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی، ارتقای معنوی و بصیرت افزایی نیروهای نظامی و مصون کردن نیروها در مقابل هجمه‌های دشمنان است.

وی بیان داشت: نیروهای نظامی ایران در مقابله با جنگ نرم دشمنان باید از پتانسیل‌های فرهنگی و مذهبی استفاده کنند همانطور که طی ۸ سال جنگ تحمیلی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صفات و ارزش های والایی همچون شهادت طلبی، ایثارگری و ولایت‌مداری توانست در مقابل بسیاری از زیاده‌خواهی‌های دشمنان بایستد و آنان را شکست دهد.

سیاری افزود: مهمترین مولفه های قدرت نرم ما، اسلامی بودن و مکتبی بودن ما است لذا ما تنها به سلاح تکیه نداریم بلکه با تکیه بر مردم و پیروی از رهبری دارای قدرت نرم نیز هستیم و تا زمانی که با آموزه های اسلامی کار می کنیم قدرت نرم ما در اوج قرار دارد.

سیاری گفت: دشمن در تلاش است با مواردی همچون تغییر در نگرش جوانان، تغییر در سبک زندگی، کاهش منزلت اجتماعی، ایجاد شبهات، القای ناکارآمدی و بزرگنمایی مشکلات به ما آسیب برساند و با استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی به دنبال تغییر فکر و نگرش نیروهای ما هستند و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این زمینه با توجه به فرهنگ ناب ایرانی ،اسلامی اقدامات لازم را در جهت پیشگیری از آن انجام دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین