کد خبر: ۶۱۶۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

مسی بهترین بازیکنی است که در زندگی‌ام دیده ام

جوردی ماسیپ، دروازه بان سابق بارسلونا، در یک مصاحبه تمجید ویژه ای از لیونل مسی و جرارد پیکه انجام داد.
آفتاب‌‌نیوز :

جوردی ماسیپ، دروازه بان سابق بارسلونا، در زمان لوئیز انریکه توانست به تیم اصلی بارسا راه پیدا کند و به عنوان دروازه بان سوم بلوگرانو معرفی شود. او در مدت زمان حضورش در بارسلونا توانست 2 جام لالیگا، 3 جام کوپا دل ری، یک لیگ قهرمانان اروپا، یک جام جهانی باشگاه ها و یک سوپر جام اسپانیا کسب کند. در همین رابطه او یک مصاحبه جالب انجام داده است.

کسب عناوین زیاد با بارسا
بله من بخشی از تیمی بودم که جام های زیادی کسب کرد. البته که من این شانس را نداشتم که خیلی بازی کنم. سال های حضورم در بارسا از نظر کسب جام فوق العاده بود. من در بارسا تجربیاتی را به دست آوردم که هرگز فراموش شدنی نیست.

خوش شانسی به خاطر هم بازی شدن با مسی
من نمی توانم چیزی درباره مسی بگویم که قبلا گفته نشده است. او بهترین بازیکنی است که تا کنون دیده ام. با لذت بردن او لذت بردم و همراه با او تمرین کردم. او واقعا فوق العاده بود.

نحوه رفتار مسی با بازیکنان پایه
مسی همواره با بازیکنانی که از تیم های پایه به تیم اصلی می آمدند رفتار خوبی داشت. او در رختکن باعث خنده همه می شد و با همه رابطه فوق العاده ای داشت.

روابط خوب پیکه با بقیه
او با همه شوخی می کرد و رفتار فوق العاده ای با بازیکنان تازه وارد داشت. من خیلی خوش شانس بودم که توانستم با بازیکنی مثل او در ارتباط باشم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین