کد خبر: ۶۱۶۷۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
سفر عروس ملکه و شاهزاده ویلیام به پاکستان و دیدار با عمران‌خان

لباس‌های متفاوت کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام در پاکستان+تصاویر

ویلیام و کیت در این سفر با "عارف علوی" رییس‌جمهوری پاکستان و همسرش "سمینه" نیز در کاخ ریاست جمهوری در اسلام آباد دیدار داشتند.
آفتاب‌‌نیوز :

"ویلیام" و همسرش "کیت میدلتون" به تازگی سفر پنج روزه ای به پاکستان داشته اند. آنان به تازگی در دیداری با "عمران خان" نخست وزیر پاکستان ناهار را با او صرف کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عمران خان در سال ۱۹۹۷ میلادی با پرنسس دایانا مادر درگذشته شاهزاده ویلیام در جریان سفر او به پاکستان دیدار داشت‌. در یکی از عکس‌ها، پرنسس دایانا در کنار "اقبال چودری" وزیر وقت آموزش ایالت پنجاب و "جمیمه" همسر سابق بریتانیایی به اسلام گرویده عمران خان و فرزندشان دیده می‌شود.

در جریان سفر ویلیام و کیت به پاکستان آنان به مدرسه‌ای پاکستانی نیز رفتند و با دانش‌اموزان دیدار داشتند. ویلیام در واکنش به دختر ۱۴ ساله‌ای که گفت عاشق پرنسس دایانا است گفت که او نیز در کودکی یکی از طرفداران مادرش بود. آنان با دانش آموزان عکس دسته‌جمعی گرفتند.

ویلیام و کیت در این سفر با "عارف علوی" رییس‌جمهوری پاکستان و همسرش "سمینه" نیز در کاخ ریاست جمهوری در اسلام آباد دیدار داشتند.

علوی گفته است زمانی که پسربچه بود به کراچی رفت تا در میان حضار لحظه دیدار ملکه الیزابت از پاکستان در سال ۱۹۶۱ میلاری را ببیند. او می‌گوید این لحظه‌ای اعجاب‌انگیز برایش بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین