کد خبر: ۶۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

حادثه برای اتوبوس زائران در جاده اسلام‌آبادغرب

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، از وقوع سانحه رانندگی برای یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: براثر این حادثه سه نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «محمد حیدری» روز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: این حادثه حوالی ساعت هشت صبح امروز (جمعه ۲۶ مهر) در جاده شباب به حمیل در شهرستان اسلام آبادغرب رخ داد که طی آن اتوبوس حامل زوار به دلیل خواب آلودگی راننده به سمت خروج از جاده حرکت می کند.

وی افزود: این اتوبوس پس از خروج از جاده به گاردریل حاشیه جاده برخورد کرده و همین امر سبب جلوگیری از سقوط آنها به دره می شود.

حادثه برای اتوبوس زائران در جاده اسلام‌آبادغرب

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پس از این برخورد، اتوبوس اسکانیا که متعلق به زائران استان تهران بوده پس از طی مسافتی به خاکریز کنار جاده برخورد کرده و در نهایت متوقف می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: براثر این حادثه سه نفر مصدوم و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و تعدادی هم سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

وی افزود: مسافران این اتوبوس ساعتی را در راهدارخانه محور حمیل اسکان داده شده و سپس با اتوبوس جایگزین به مسیر خود به سمت تهران ادامه دادند.

سرهنگ حیدری با اشاره به افزایش سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال، از رانندگان و زائران خواست تحت هیچ شرایطی در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، واژگونی خودرو و انحراف به چپ که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در بازگشت از سفر کربلا است را بیشترین علل سوانح رانندگی در ایام اربعین ذکر کرد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، تعداد مصدومان این حادثه را ۲۰ نفر اعلام کرده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین