کد خبر: ۶۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲

کالدرون: مقابل پیکان، ۱۰ نفره بازی ‌می‌کنیم/ فرکی: از محرومیت هواداران پرسپولیس خوشحال نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم کمیته انضباطی را برای محروم کردن هواداران‌مان درک نمی‌کنم و در واقع ما برابر پیکان با یک بازیکن کمتر بازی می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در هفته هفتم لیگ برتر با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: همانطور که همیشه گفتم همه بازی‌های لیگ برای ما یک فینال است و باید به طور حتم در این بازی پیروز شویم. ما برابر پیکانی بازی داریم که گل‌های زده زیادی در کارنامه دارد و گل‌های خورده این تیم هم زیاد است. باید بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و گلزنی کنیم.

وی در مورد محرومیت پرسپولیس از حضور هوادارانش در این دیدار افزود: همه می‌دانند پرسپولیس جزو سه تیمی است که در دنیا بهترین هواداران را دارد؛ این یک تصمیم دیگر از سوی کمیته انضباطی است که هنوز دلیل آن را متوجه نشدم. غیبت هواداران برای ما بدان معنا است که ما با یک بازیکن کمتر بازی می‌کنیم. حضور هواداران برای ما اهمیت زیادی دارد.

کالدرون: مقابل پیکان، ۱۰ نفره بازی ‌می‌کنیم/ فرکی: از محرومیت هواداران پرسپولیس خوشحال نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آمار نه چندان خوب سرخپوشان در گلزنی اضافه کرد: برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس تنها سه گل زده چندان جالب نیست. ما در ۲ بازی آخر نسبت به دیدارهای قبل عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت گل بیشتری خلق کردیم. با توجه به عملکرد بازیکنان در بازی‌های آخر، به تیمم خوشبین هستم. ما در بازی برابر شهر خودرو چند موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردیم که در گذشته اینگونه نبود. تنها راهی که می‌توانیم پیروز شویم این است که مانند بازی با شهرخودرو بازی کنیم.

کالدرون خاطرنشان کرد: مشکل دیگر تیم ما محرومیت فرشاد احمدزاده و شجاع خلیل‌زاده است که من دلیل این را هم نمی‌دانم. از طرفی دیگر نگرانی من بابت بازیکنانی است که به اردو تیم ملی رفتند اما بازی نکردند. بازیکنان ما متاسفانه ۲ هفته با ما نبودند و این باعث بر هم خوردن ریتم آنها می‌شود. (حسین) کنعانی‌زادگان و (علیرضا) بیرانوند هم ۲ بازی به طور کامل برای تیم ملی به میدان رفتند و احمد نوراللهی هم در یک بازی حضور داشت. بشار رسن هم مشکل پاسپورت داشت و به این بازی نخواهد رسید. در مجموع با توجه به همه مشکلات من نسبت به تیم خوشبین هستم البته امیدوارم (مهدی) ترابی بتواند به این بازی برسد.

وی در مورد اینکه آیا تغییرات در بخش مدیریت تیم و همچنین باشگاه روی آرامش تیم پرسپولیس تاثیر خواهد گذاشت یا خیر، تصریح کرد: تغییراتی که در باشگاه به وجود آمد، تاثیری در روند کاری من نداشت. ما کادر فنی، بازیکنان و تمرینات خوبی ا داشتیم و در این مورد نمی‌توانیم بهانه‌ای داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلایل فضای ملتهب فوتبال ایران تاکید کرد: در مرحله اول به عنوان مربی ما باید به بازیکنان‌مان یاد دهیم که با ایجاد درگیری با داور نظر او تغییر نخواهد کرد. در تیم من این مشکل وجود داشت اما رفته رفته آن را حل کردیم. همیشه بازیکنانی هستند که با داور صحبت و به تصمیمات او اعتراض می‌کنند اما این اتفاق خوبی نیست. در حقیقت خدمت به تیم باید تنها دغدغه بازیکن باشد. داور ممکن است مانند همه ما اشتباهاتی داشته باشد و کمیته داوران به این مسائل رسیدگی خواهد کرد. این مسائل با صحبت کردن در زمین حل نمی‌شود. مربیان به بازیکنان یاد دهند که با اعتراض به داور در زمین چیزی عوض نمی‌شود. این از همه چیز مهم‌تر است. بازیکنان نیز باید تمام توانشان را برای ارائه عملکرد خود به کار گیرند.

در ادامه علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس هم در مورد صدور کارت افشین پیروانی و حضور او روی نیمکت در بازی با پیکان خاطرنشان کرد: مکاتبات خود را در این زمینه با سازمان لیگ انجام دادیم و فکر نمی‌کنیم که مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. کارت افشین پیروانی برای همراهی تیم در بازی با پیکان صادر خواهد شد.

فرکی: از محرومیت هواداران پرسپولیس خوشحال نیستیم

حسین فرکی نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر با بیان این مطلب افزود: دیدار با تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی مهمی برای ما محسوب می‌شود. بدون شک پرسپولیس یکی از پرافتخار ترین باشگاه‌های ایران است که ویژگی اصلی این تیم داشتن هواداران خوب و خونگرمی است که عاشق تیم‌شان هستند.

سرمربی پیکان تصریح کرد: بازی در برابر چنین تیمی می‌تواند برای ما اتفاق خوبی باشد. پیکان هم در شرایطی است که نیاز دارد به رتبه‌های بالای جدول راه پیدا کند. پرسپولیس در دو بازی اخیر خودش مقابل سپاهان و شهر خودرو شکست خورده البته این تیم در دیدار خود در جام حذفی برابر ماشین سازی در دقایق پایانی به برتری رسید.

وی افزد: بازی برابر تیم‌های بزرگ برای هر تیمی مهم بوده و ما هم از این قائده مستثنی نیستیم. من علاقه‌مند هستم که در چنین بازی‌هایی برابر تیم‌های پرطرفدار و بزرگ به میدان برویم. این را در بازیکنان هم می‌توان مشاهده کرد که برای این دیدار حساس انگیزه زیادی دارند. بازیکنان مقابل چنین تیم‌هایی دوست دارند دیده شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: متاسفانه این دیدار در غیاب هواداران برگزار می‌شود که ما به هیچ وجه از این اتفاق خوشحال نیستیم و دوست نداشتیم که دیدار ما برابر این تیم در غیاب هواداران برگزار شود. زیبایی فوتبال به حضور هواداران است چرا که بازیکنان در حضور هواداران احساس خوبی دارند و دوست دارند دیده شوند اما متاسفانه ما قانون گزار نیستیم.

وی ادامه داد: ما در نیمی از بازی‌های خودمان هوادار نداریم و در بازی‌های خودمان از داشتن هوادار محروم هستیم. سایپا و پیکان از جمله باشگاه هایی هستند که به غیر از خانواده خود، هواداری ندارند. به همین دلیل ما دوست داشتیم برخلاف بازی‌های قبل حداقل در این مسابقه هوادار داشته باشیم تا انگیزه ای هم برای ما وجود داشته باشد. امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را انجام دهیم.

فرکی اضافه کرد: بر خلاف عملکرد خوبی که در ۶ مسابقه گذشته داشتیم، نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم اما امیدوارم در ادامه لیگ این نتایج را جبران کنیم. در هر صورتی من دوست دارم که تیم تحت هدایت من فوتبال خوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد. امیدوارم تماشاگران هم که از تلویزیون این بازی را می‌بینند لذت ببرند. مقابل پرسپولیس ما دنبال پیروزی هستیم. این حق طبیعی هر تیمی است که برای پیروزی مقابل حریفان تلاش کنند.

وی گفت: امیدوارم بازی پر گلی را شاهد باشیم. پرسپولیس در این فصل تنها سه گل زده و از طرفی هم چهار گل از حریفانش دریافت کرده است. ما ۱۲ گل زده و ۱۲ گل خورده را داریم و این نشان از هجومی بودن تیم ما است. پرسپولیس کمترین گل زده را دارد و خط دفاع ما هم بیشترین گل خورده را دارد. در هر صورت ما هم مشتاق هستیم تا ببینیم نتیجه این دیدار چه خواهد شد.

فرکی خاطرنشان کرد: ما به دنبال حفاظت از دروازه‌مان هم هستیم تا بتوانیم از نظر تفاضل گل هم شرایط خوبی به دست آوریم. خط حمله خوبی داریم اما اشتباهاتی داشتیم که اگر آن اتفاقات رخ نمی داد در حال حاضر تفاضل گل‌مان در جدول مثبت ۶ بود. از طرفی باید اشاره کنم که پرسپولیس تا اینجای لیگ مقابل ۶ تیم مدعی کسب سهمیه به میدان رفته است. ما هم در برابر تیم هایی قرار گرفتیم که هنوز شرایط تقابل با تیم‌های مدعی را تجربه نکردیم. ما با تیم های میانه جدولی روبه‌رو شدیم. ما منتظر هستیم تا ببینیم عملکرد خوبمان با چه نتیجه‌ای خاتمه می‌یابد.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش تنها یک برد داشته، گفت: این آمار برای ما خوب نیست اما وقتی ما وارد لیگ شدیم به غیر از دیدار با شهر خودرو در سایر دیدارهایمان عملکرد خوبی داشتیم. اگر اشتباهات فردی را نداشتیم شرایطمان خیلی بهتر بود. اشتباهاتی داشتیم که با بدشانسی توام شد. امیدوارم در ادامه بتوانیم شرایط خوبی را تجربه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین