کد خبر: ۶۱۷۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

راهکار برای رهایی از حس یکنواختی

یک روانشناس گفت: اگر در زندگی حالت یکنواختی ایجاد شود، شخص انگیزه‌های لازم را از دست می‌دهد و مشکلاتی مانند افسردگی ایجاد می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

زهرا امام روانشناس و مشاور خانواده درباره تغییرات در زندگی و دوری از یکنواختی اظهار کرد: اگر در زندگی حالت یکنواختی ایجاد شود، شخص انگیزه‌های لازم را از دست می‌دهد، و در خلق وخوی وی مشکلاتی مانند بی حوصلگی، غم واندوه، افسردگی و... ایجاد می‌شود.

او درباره راهکار برای رهایی از این حس یکنواختی، گفت: سعی کنید در زندگی همواره خود واقعیتان باشید، فعالیت‌هایی را برای خود در طول هفته داشته باشید تا احساس شادی داشته باشید و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

راهکار برای رهایی از حس یکنواختی

امام با بیان اینکه از افرادی که انرژی منفی می‌دهند پرهیز کنید، ادامه داد: هدف‌هایی دست یافتنی برای خود در زندگی داشته باشید، قدردان آدم‌ها باشید، حتما برای خود برنامه داشته باشید و از سرگرمی‌های کوچک لذت ببرید.

این روانشناس کاهش وابستگی به افراد را از راهکار برای رهایی از این حس یکنواختی دانست و گفت: موسیقی گوش دهید، با خودتان مهربانتر باشید، بالغانه رفتار کنید و اجتماعی باشید.

او افزود: دایره دوستی خود را محکم‌تر کنید، استقلال در زندگی داشته باشید و هویت جداگانه خود راحفظ کنید همچنین همواره سعی کنید شادی در خودتان بوجود آورید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین