کد خبر: ۶۱۷۳۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

«مورینیو» در کسوت کارشناس، زهر خود را به «سولسشر» ریخت

«خوزه مورینیو» با طعنه به جانشین خود در منچستریونایتد، مدعی شد که مرد نروژی نیمکت شیاطین سرخ همیشه در مورد آینده حرف می‌زند.
آفتاب‌‌نیوز :

«اوله گانر سولسشر» بدنبال اخراج مورینیو در دسامبر ۲۰۱۸، به عنوان سرمربی موقت هدایت یونایتد را بر عهده گرفت و پس از شروعی تحسین‌برانگیز، رفته رفته در سراشیبی سقوط قرار گرفت به طوری که تا اینجای فصل جدید در سه بازی متوالی موفق به کسب پیروزی نشده است.

مورینیو سولسشر را به «فضاسازیِ خوب» پیش از دیدار مقابل لیورپول متهم کرد و گفت: آنها قبل از این بازی ذهن هواداران را آماده کردند تا اطمینان حاصل کنند جو مثبتی برای بازی ایجاد شده است؛ بد نیست می‌خواهم مثل سولسشر شغلی پیدا کنم و همیشه در مورد آینده حرف بزنم و رگباری وعده روزهای خوب را بدهم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم سولسشر موقعیت فوق العاده‌ای دارد؛ یک قرارداد سه ساله و آینده‌ای با بازیکنان جوان، بنابراین او در باشگاهی بزرگ، شغل خوبی برای خود دست و پا کرده است.

این در حالی است که «روی کین» ستاره اسبق یونایتد در خصوص شرایط سولسشر اظهار داشت: او به چند پیروزی نیاز دارد؛ خیلی خوب است که در مورد داشتن برنامه‌ای برای آینده حرف بزنید اما نتایج خوب هم بخشی از نیاز شما است؛ او باید از بازیکنانش بازی بهتری بگیرد و چند پیروزی کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین