کد خبر: ۶۱۷۴۷۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵

ماجرای مرگ‌ پرسش‌برانگیر دو کارمند یک شرکت آلمانی

دو تن از کارکنان شرکت حمل و نقل "هرمس" آلمان به دلایل نامعلومی درگذشتند. یکی دیگر از کارکنان شرکت دچار حمله صرع‌مانند شده است. پلیس در یکی از پاکت‌های انبار هرمس مقدار کمی ماده سمی کشف کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

اخیرا پلیس شهر هالدنس‌لبن، واقع در ایالت زاکسن-آنهالت آلمان اعلام کرد که مرکز استراتژیک حمل و نقل شرکت "هرمس" در این شهر کار خود را از سر گرفته است.

بامداد سه‌شنبه جنازه یکی از کارکنان این مرکز در انبار پاکت‌ آن کشف شده بود و بعدازظهر همین روز یکی از رانندگان این شرکت هنگام پخش پاکت، درگذشته بود. جسد او پشت فرمان خودرویش کشف شد.

ماجرای مرگ‌ پرسش‌برانگیر دو کارمند یک شرکت آلمانی

یکی دیگر از کارکنان در انبار مرکز استراتژیک به یک حمله صرع‌مانند دچار شد اما پس از مدت کوتاهی به حالت عادی بازگشت.

تحقیق گسترده پلیس

به دنبال این اتفاقات، پلیس مرکز نام‌برده را تعطیل کرده و به تحقیق در مورد دلایل مرگ دو کارمند شرکت پرداخته بود.

به گزارش خبرگزاری آلمان، در طول شب ۱۲۰ مامور پلیس به تجسس پرداختند. آنها علاوه بر انبار و دیگر اماکن شرکت، تمام پاکت‌هایی را کارکنان جابجا یا پخش کرده بودند کنترل کرد.

تنها در یکی از پاکت‌های موجود در انبار، ماده‌ای سمی کشف شده است که در دوز بالا مرگ‌زا خواهد بود.

سخنگوی پلیس گفت که میزان این ماده سمی در حدی نبوده است که بتواند باعث مرگ دو نفر شود. از آنجایی که علت دیگری برای فوت کارکنان کشفت نشده، پلیس احتمال می‌دهد که مرگ آنها اتفاقی بوده باشد.

هرمس یکی از ۳۰ شرکت‌ وابسته به گروه تجاری "اتو" (Otto) است. این گروه تجاری در بیش از ۳۰ کشور در اروپا، آسیا و شمال و جنوب آمریکا بیش از ۵۲ هزار کارمند دارد و درآمد سالانه آن بالغ بر ۱۴ میلیارد یورو تخمین زده می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین