کد خبر: ۶۱۷۴۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
پیروزی شیرین یحیی مقابل تیم سابق

سقوط آزاد منصوریان در اصفهان؛ ذوب‌آهن 0- شهر خودرو 1

شهر خودرو با شکست ذوب آهن در اصفهان جایگاه خود در رده سوم جدول رده‌بندی را تثبیت کرد و علیرضا منصوریان را در بحران نگه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودروی مشهد از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه امروز در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مشهدی با یک گل به برتری رسید و با ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

تک گل این بازی در دقیقه ۴۲ توسط امین قاسمی‌نژاد به ثمر رسید. این اولین گل قاسمی‌نژاد بود که روی پاس سروش رفیعی وارد دروازه یوسف بهزادی شد. با این نتیجه تیم یحیی گل‌محمدی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و فاصله‌اش با صدر جدول در امتیاز یک باقی ماند. یحیی توانست از سد تیم سابق خود بگذرد و آنها را در بحران نگه دارد.

سقوط آزاد منصوریان در اصفهان؛ پیروزی شیرین یحیی مقابل تیم سابق

در سوی مقابل ذوب آهن با علیرضا منصوریان در وضعیت خطر باقی ماند. آنها در هفت هفته هیچ بردی نداشته‌اند و در بازی قبل نیز از با قبول شکست در برابر مس کرمان از جام حذفی کنار رفتند تا خطر اخراج بیخ گوش سرمربی اسبق استقلال قرار داشته باشد. ذوبی‌ها با چهار امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند.

میلاد فخرالدینی، مهران درخشان مهر و محمدرضا خلعتبری از تیم میزبان و علی نبی زاده و سروش رفعی از شهر خودرو اخطاری‌های این مسابقه بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین