کد خبر: ۶۱۷۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
خط و نشان استقلال در شهر قدس؛ بدون استراتایم بدون کابوس پنالتی

جشنواره گل استقلال مقابل سایپا+فیلم

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در برابر سایپا به برتری چهار بر صفر دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۱۶:۴۵ امروز (دوشنبه) و در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه شهر قدس به مصاف سایپا رفت. «اشکان خورشیدی» قضاوت این دیدار را عهده‌دار بود.

استقلال در این دیدار، «سیاوش یزدانی»‌ و « هروه میلیچ» را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. «شیخ دیاباته»، «محسن کریمی» و «فرشید باقری» هم به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار نگرفتند.

جشنواره گل استقلال مقابل سایپا

«عارف غلامی» با تعلیق حکمش از سوی کمیته استیناف در آخرین دقایق در ترکیب استقلال قرار گرفت.

تیم فوتبال استقلال که در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی به برتری رسیده بود نمایش خوبی را مقابل سایپا به اجرا گذاشت و توانست به یک پیروزی پر گل دست یابد.

شاگردان استراماچونی در طول ۹۰ دقیقه نسبت به حریف خود برتری چشمگیری داشتند.

استقلال با برتری برابر سایپا مجموع امتیازاتش را به عدد ۹ رساند تا با پنج پله صعود در مکان هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار گیرد.

استقلال کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۹ «عارف غلامی» مدافع پیش تاخته استقلال از روی ضربه کرنر که توسط داریوش شجاعیان نواخته شد به گل رسید.

سایپا در دقیقه ۳۱ برای زدن گل تساوی فرصت خوبی داشت اما محمدرضا سلیمانی نتوانست دروازه استقلال را باز کند. مدافعان آبی‌پوش در آفساید گیری اشتباه کردند و سلیمانی با سید حسین حسینی تک به تک شد اما ضربه بد او به دروازه‌بان استقلال برخورد کرد و به اوت رفت.

در دقیقه ۵۰ ارسال مهدی قائدی از روی کرنر با ضربه سر عارف غلامی همراه شد تا توپ پس از برخورد با پای دانشگر به گل دوم استقلال تبدیل شود.

در دقیقه ۶۶ پاس علی کریمی به میلاد زکی‌پور رسید و مدافع سایپا روی این بازیکن خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. وریا غفوری بر خلاف جهت گوهری دروازه را گشود تا طلسم گل نشدن پنالتی‌های استقلال در این فصل شکسته شود.

در دقیقه ۵۳ پاس بلند حاجی‌عیدی به پشت مدافعان استقلال به سلیمانی رسید اما ضربه کم دقت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۸۹ حرکت خوب فرشید باقری باعث شد تا توپ به سجاد آقایی رسیده و این بازیکن با ضربه‌ای فنی گل چهارم استقلال را به ثمر برساند.

هواداران استقلال پیش از شروع بازی علیه «امیرحسین فتحی» شعار داده و خواستار برکناری او از سمت مدیرعاملی این تیم شدند.

خواکین و والنسیا، مربیان پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای شهر قدس بازی استقلال و سایپا را از نزیک تماشا کردند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی(فرشید باقری)، مهدی قائدی(دیاباته)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان(سید سجاد آقایی)، محمد دانشگر و آرش رضاوند

سرمربی: آندره‌ا استراماچونی

ترکیب سایپا:
احمد گوهری، طاها شریعتی ، آرمین سهرابیان ، مهیار جباری (آرمان رمضانی ) ، سید ابوالفضل جلالی ، روزبه شاه علی دوست ، عارف حاجی‌عیدی ، امیرحسین حسین زاده ، حمد شریفی ، معین عباسیان و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: ابراهیم صادقی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
عالی هوادارتم پایدار تا پای دار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین